SÅ var det slutt !

Det markeres med et sluttsignal på toget, men ikke i arbeidslivet.
Når du slutter på jobben etter mange år, så skjer det gjerne at det arrangeres en festlig dag sammen med andre som takker for seg, og de nærmeste sjefene.

For min del tok det litt tid før jeg kunne delta i dette festlige lag sammen med kolleger som takket for seg. Først og fremst ble det litt sykdom som måtte ordnes med, og som om ikke det var nok, kom som et brev på Posten en Pandemi som fikk navnet Covid 19, som hindret oss i å møtes i festlige og mindre festlige lag.

Den 24 august 2022 var vi kallet til samling, utdeling av takkegaver, og bespisning på Hotel Eggers i Göteborg. Vi var en gjeng "gamlinger" som når vi nå endelig møttes, kunne slå fast at vi verken hadde glemt å forteller historier fra jernbanedriften, men heller ikke hadde glemt hverandre.
Det ble en del lattersalver rundt bordene, selv om mange også var preget av at den endelige avskjedstunden med en god arbeidsplass var kommet.

Jeg liker ikke særlig å bli fotografert, derfor når den sedvanlige fotostunden var kommet, så fant jeg at jeg like gjerne kunne vende på steken.
Dermed ble det et gruppebilde av to av våre nærmeste sjefer.

Klikk på bildet for større versjon

Navn: fotosesjon_20220824.jpg
Visninger: 2179
Størrelse: 817.6 KB
ID: 9306