[SE] Värmlandstrafik AB månedskort

I min "karriere" på spor i Värmland hadde vi på SJ mange rare seanser med misbruk av Värmlandstrafik sine månedskort og andre terminkort....

En liten utflukt til Astilleros Españoles

Vårvinteren 1992 ble det flere turer til M/S Prinsesse Ragnhild [Color Line] som lå til ombygging ved Astilleros Españoles, i Cadiz....

Med JC 57783 til Roma med tørrfisk

En gang for mange år siden var det en kollega av meg in lastebil bransjen som behøvde akutt nødhjelp med å få av gårde en last med tørrfisk til...

[SE] Det er lenge til SJul

Går alle Tåg på Jul ?
Ja, de fleste tog går på hjul, men ikke riktig alle.
Spørsmålet bærer på en historie fra min tid i Värmland,...

[SE] Mitt siste SJ Team kom i mål, og kaffe får man i SJs Lounge !

Av og til dukker det opp minner fra en hyggelig tid, sammen med hyggelige kolleger ute langs sporene.
Dette bildet ble tatt da vi var kommet i mål...

[SE] Det var dette med Jernbane og Kaffe.

Det var dette med Jernbane og kaffe da.

Jeg er ikke den som er mest flittig til å reise med museumsjernbanene som vi har rundt omkring oss....
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Fjern alt
nye innlegg

• Persontrafikk [SE] Ja ja - slik gikk nå dagene .............. !

[SE] Ja ja - slik gikk nå dagene .............. !

Hej.

Bokningsnummer EDRZZZF, XXXX YYYY avhyst i Hallsberg med polismans hjälp från tåg 450 dato 2016.12.25, då han var mkt. berusad.
    Nekades alkohol i bistron, blev sedan lite lätt stökig och otrevlig.
    Hade stora problem med att gå, men även veta vart han hade sin sittplats. Uppträdde störande på andra resenärer.
    Vid ett av hans besök i bistron, försynte han sig med 2 stk. Grants från montern och smet in på toaletten innan jag han hejda honom.
    Polisen tog hand om honom i Hallsberg.

Bokning nummer KSYARSYTD, ZZZZ KKKKK, även han avhyst i Hallsberg, dock utan assistans från polisen.
    Även denna person något över medels berusad, störde ordningen överlag i vagn 6. Till det kom at han tyvärr inte luktade speciellt bra, da det stank av urin och annat som gjorde at andra resenärer hade åsikter om trivseln ombord i dennes närhet.

Detta till info!

Med vänlig hälsning
    En ganske vanlig kveld på jobben, men med tanke på datoen, så var det bare trist..

Hilsen Ronny

Jernbane.Net på TWITTER.
    Tidligere bildeserier i Postvognene.
    Über Cognacteuren på Flickr.
    Ronny Maarud / YouTube.
    trainspottingbyronny.
Jobber...
X