[SE] Värmlandstrafik AB månedskort

I min "karriere" på spor i Värmland hadde vi på SJ mange rare seanser med misbruk av Värmlandstrafik sine månedskort og andre terminkort....

En liten utflukt til Astilleros Españoles

Vårvinteren 1992 ble det flere turer til M/S Prinsesse Ragnhild [Color Line] som lå til ombygging ved Astilleros Españoles, i Cadiz....

Med JC 57783 til Roma med tørrfisk

En gang for mange år siden var det en kollega av meg in lastebil bransjen som behøvde akutt nødhjelp med å få av gårde en last med tørrfisk til...

[SE] Det er lenge til SJul

Går alle Tåg på Jul ?
Ja, de fleste tog går på hjul, men ikke riktig alle.
Spørsmålet bærer på en historie fra min tid i Värmland,...

[SE] Mitt siste SJ Team kom i mål, og kaffe får man i SJs Lounge !

Av og til dukker det opp minner fra en hyggelig tid, sammen med hyggelige kolleger ute langs sporene.
Dette bildet ble tatt da vi var kommet i mål...

[SE] Det var dette med Jernbane og Kaffe.

Det var dette med Jernbane og kaffe da.

Jeg er ikke den som er mest flittig til å reise med museumsjernbanene som vi har rundt omkring oss....
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Fjern alt
nye innlegg

• Hva skjedde i går kveld?

prøvde å «jobbe litt» i går kveld, men fikk denne feilmeldingen, både på Lap-top og iPad. I dag er alt ok.

CFC65E72-CEEA-4816-962E-74D062561503.jpg

Hilsen
    Svein

Dette skjedde i går kveld !
    Dessuten jobbet jeg litt med sikring mot SPAM, noe som gjorde at noen IP adresser var blokkert en stund.

Og dette har skjedd i dag, så langt !
    Det skjer noe nesten hver dag, og feil forekommer!
    Noen ganger tar det tid å rette feilene, noen ganger finner jeg ikke løsningen før jeg har "sovet" på saken.
    Hilsen Ronny

Jernbane.Net på TWITTER.
    Tidligere bildeserier i Postvognene.
    Über Cognacteuren på Flickr.
    Ronny Maarud / YouTube.
    trainspottingbyronny.

Kommentar

Ok, takk for svar.

Hilsen
      Svein

Kommentar

Skriver her når eg først har greid å åpne en tråd og finne det eg vil i tråden...

Noe har skjedd nå. Eg må scrolle forbi et have med twitter innlegg hver gang eg skal lese et innlegg. Det kan vel ikke være nødvendig? Eg starter med "Dagens innlegg" og tar for meg lista. Uansett hvilket valg eg gjør ligger det en haug med tweets på toppen. For min del særdeles plagsomt.

Kommentar

• Svein Julton
          Svein Julton kommenterte
          Redigere en kommentar
          Ståle, det er et "pluss eller minustegn" helt til høyre på den linja som heter Jernbane.net på Twitter. Aktiver "minus" og twittermeldingene forsvinner. Aktiverer du "pluss" kommer de opp igjen.
          Det var slik jeg fikk en bedre oversikt i alle fall.
          Hilsen Svein

• Ronny Maarud
          Ronny Maarud kommenterte
          Redigere en kommentar
          Kan man få lov å henvise til et innlegg i support avdelingen ? Det finnes en del matnyttig der, blant annet denne trådtoppen :

https://jernbane.net/forum/skinnesmi...et-pluss-minus

Det er jo slik med meg også, jeg liker ikke å lese bruksanvisninger, men av og til er jeg av nøden tvungen.

Så pluss og minusen nå og da ble det plutselig bra. Har enda ikke trålet alle rom her inne, men vært innom noen anvisninger allerede.

Kommentar

• Ronny Maarud
          Ronny Maarud kommenterte
          Redigere en kommentar
          Det halter seg fram Ståle, det halter seg fram.
          Retting av tabber som jeg gjør i prosessen, tar dessverre mye tid.
          Ingen i Norden som jeg kjenner til som kjører V-Bulletin 5.6.6. så det er ingen å rådspørre når det tar stopp.
      Jobber...
      X