[SE] Värmlandstrafik AB månedskort

I min "karriere" på spor i Värmland hadde vi på SJ mange rare seanser med misbruk av Värmlandstrafik sine månedskort og andre terminkort....

En liten utflukt til Astilleros Españoles

Vårvinteren 1992 ble det flere turer til M/S Prinsesse Ragnhild [Color Line] som lå til ombygging ved Astilleros Españoles, i Cadiz....

Med JC 57783 til Roma med tørrfisk

En gang for mange år siden var det en kollega av meg in lastebil bransjen som behøvde akutt nødhjelp med å få av gårde en last med tørrfisk til...

[SE] Det er lenge til SJul

Går alle Tåg på Jul ?
Ja, de fleste tog går på hjul, men ikke riktig alle.
Spørsmålet bærer på en historie fra min tid i Värmland,...

[SE] Mitt siste SJ Team kom i mål, og kaffe får man i SJs Lounge !

Av og til dukker det opp minner fra en hyggelig tid, sammen med hyggelige kolleger ute langs sporene.
Dette bildet ble tatt da vi var kommet i mål...

[SE] Det var dette med Jernbane og Kaffe.

Det var dette med Jernbane og kaffe da.

Jeg er ikke den som er mest flittig til å reise med museumsjernbanene som vi har rundt omkring oss....
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Fjern alt
nye innlegg

• Det halter seg fram med Ukens Bilde

[Jernbane.Net] Det halter seg fram med Ukens Bilde, en dag er jeg sikker på at det fungerer som før, men det vil nok ta sin tid.
    Nå kan jeg i alle fall bytte ut Ukens Bilde manuelt, i den grad noen stemmer fram denslagsen

Her, på tampen av denne uka finner vi bildet som var denne UKENS BILDE

Perfekt utført ?
    Langt derifra !
    Men det er en begynnelse.
    Hilsen Ronny

Jernbane.Net på TWITTER.
    Tidligere bildeserier i Postvognene.
    Über Cognacteuren på Flickr.
    Ronny Maarud / YouTube.
    trainspottingbyronny.

Temporær visning Ukens Bilde finner du oppe til venstre på startsiden.
    Dette kommer til å være en helt manuell funksjon en tid framover.
    Hyggelig om vi har en viss overbærenhet med at jeg ikke sitter oppe klokka 01.00 natt mot mandager for å bytte bilde manuelt.

Bildet er klikkbart, til det store bildet, og du finner en link til alle gamle UKENS Bilder.

Vi kjemper på.

Hilsen Ronny

Jernbane.Net på TWITTER.
    Tidligere bildeserier i Postvognene.
    Über Cognacteuren på Flickr.
    Ronny Maarud / YouTube.
    trainspottingbyronny.

Kommentar

• Ronny Maarud
      Ronny Maarud kommenterte
      Redigere en kommentar
      Om jeg skal få si det selv, så synes jeg det var fint at dette kom på plass.
      Det er litt designjustering som står igjen, men kommer tid kommer råd.

Men som jeg har sagt mange ganger tidligere, om ingen benytter funksjonene, så vi disse heller ikke fungere.
      Da blir det hele litt statisk !

• Ronny Maarud
      Ronny Maarud kommenterte
      Redigere en kommentar
      Nå er det så at teknikken bak Ukens Bilde endelig er tilbake i automatisk modus. Så gjenstår jobben med å få til en tankeoverføring mellom betrakteren av bildene og selve bildet, slik at vi får satt nødvendige poeng for å kunne vise Dagens og Ukens Bilde.

Om noen har en teknisk løsning på problemet, og som virkelig fungerer tar jeg gjerne i mot tips om dette !
Jobber...
X