[SE] Värmlandstrafik AB månedskort

I min "karriere" på spor i Värmland hadde vi på SJ mange rare seanser med misbruk av Värmlandstrafik sine månedskort og andre terminkort....

En liten utflukt til Astilleros Españoles

Vårvinteren 1992 ble det flere turer til M/S Prinsesse Ragnhild [Color Line] som lå til ombygging ved Astilleros Españoles, i Cadiz....

Med JC 57783 til Roma med tørrfisk

En gang for mange år siden var det en kollega av meg in lastebil bransjen som behøvde akutt nødhjelp med å få av gårde en last med tørrfisk til...

[SE] Det er lenge til SJul

Går alle Tåg på Jul ?
Ja, de fleste tog går på hjul, men ikke riktig alle.
Spørsmålet bærer på en historie fra min tid i Värmland,...

[SE] Mitt siste SJ Team kom i mål, og kaffe får man i SJs Lounge !

Av og til dukker det opp minner fra en hyggelig tid, sammen med hyggelige kolleger ute langs sporene.
Dette bildet ble tatt da vi var kommet i mål...

[SE] Det var dette med Jernbane og Kaffe.

Det var dette med Jernbane og kaffe da.

Jeg er ikke den som er mest flittig til å reise med museumsjernbanene som vi har rundt omkring oss....
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Fjern alt
nye innlegg

• Liten oversetterjustering trengs

Ser at når jeg skriver et nytt innlegg og skal aktivere det inn i forumet så har vi avbryt, forhåndsvisning og melding som valg. Melding er vel litt samme mening som forhåndsvis. Så kanskje den bør endres til publiser, samme gjelder hvis du aktiverer forhåndsvisning, erstatt gjerne melding med publiser der også.

samme gjelder i bånn høyre der det står redigere, quote, flagg, og liker. Der kan Quote bli til siter. Samtidig har vi liker knappen, hvis den allerede er likt, så står det i motsetning til kanskje bedre å skrive fjern liker?

Kommentar

• Ronny Maarud
      Ronny Maarud kommenterte
      Redigere en kommentar
      Fjern liker kan nå brukes :-)))

Opprinnelig postet av Erik Skjelvik Se innlegg
    Ser at når jeg skriver et nytt innlegg og skal aktivere det inn i forumet så har vi avbryt, forhåndsvisning og melding som valg. Melding er vel litt samme mening som forhåndsvis. Så kanskje den bør endres til publiser, samme gjelder hvis du aktiverer forhåndsvisning, erstatt gjerne melding med publiser der også.
    Skal se på det der Erik.
    Det er flere oversettelser som ikke er gode.
    Problemet har vært at du får et ord, eller noen få ord på engelsk, som skal oversettes til norsk, men du får ingen indikasjon på i hvilken sammenheng disse meningene er tenkt brukt !
    Hilsen Ronny

Jernbane.Net på TWITTER.
    Tidligere bildeserier i Postvognene.
    Über Cognacteuren på Flickr.
    Ronny Maarud / YouTube.
    trainspottingbyronny.

Kommentar

Sjekket hvor mange ganger ordet Quote er brukt i alle sammenheng.
      Quote er brukt 280 ganger......

Jeg er ikke uvillig, men det er en ganske tidskrevende jobb, som du forstår.

Hilsen Ronny

Jernbane.Net på TWITTER.
      Ronny Maarud / YouTube.
      trainspottingbyronny.

Kommentar

Den ikke aktiverte "melding" kan nå forhåndsvises og Publiseres ?

Fint med slike tilbakemeldinger, jeg liker det !
        Hilsen Ronny

Jernbane.Net på TWITTER.
        Ronny Maarud / YouTube.
        trainspottingbyronny.

Kommentar

• Erik Skjelvik
          Erik Skjelvik kommenterte
          Redigere en kommentar
          Flott, vi liker å gi tilbakemeldinger slik at vi kan forfine produktet

samme gjelder i bånn høyre der det står redigere, quote, flagg, og liker. Der kan Quote bli til siter. Samtidig har vi liker knappen, hvis den allerede er likt, så står det i motsetning til kanskje bedre å skrive fjern liker?
        Nå hadde jeg jaggu flaks, fant rett linje på første forsøk.
        Jeg valgte å bruke siterer da det jo er det vi gjør, tror jeg.

Jeg siterer .... Tjaaa...
        Hilsen Ronny

Jernbane.Net på TWITTER.
        Ronny Maarud / YouTube.
        trainspottingbyronny.

Kommentar

Jeg liker

Kommentar

Jobber...
          X