[SE] Värmlandstrafik AB månedskort

I min "karriere" på spor i Värmland hadde vi på SJ mange rare seanser med misbruk av Värmlandstrafik sine månedskort og andre terminkort....

En liten utflukt til Astilleros Españoles

Vårvinteren 1992 ble det flere turer til M/S Prinsesse Ragnhild [Color Line] som lå til ombygging ved Astilleros Españoles, i Cadiz....

Med JC 57783 til Roma med tørrfisk

En gang for mange år siden var det en kollega av meg in lastebil bransjen som behøvde akutt nødhjelp med å få av gårde en last med tørrfisk til...

[SE] Det er lenge til SJul

Går alle Tåg på Jul ?
Ja, de fleste tog går på hjul, men ikke riktig alle.
Spørsmålet bærer på en historie fra min tid i Värmland,...

[SE] Mitt siste SJ Team kom i mål, og kaffe får man i SJs Lounge !

Av og til dukker det opp minner fra en hyggelig tid, sammen med hyggelige kolleger ute langs sporene.
Dette bildet ble tatt da vi var kommet i mål...

[SE] Det var dette med Jernbane og Kaffe.

Det var dette med Jernbane og kaffe da.

Jeg er ikke den som er mest flittig til å reise med museumsjernbanene som vi har rundt omkring oss....
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Fjern alt
nye innlegg

• Jernbane.Net Forlenge medlemskap på Jernbane.Net !

Når du skal forlenge ditt medlemskap på Jernbane.Net så vil du noen dager før medlemskapet utløper få en E-Post fra oss med en påminnelse om at medlemskapet er i ferd med å gå ut. Om du ikke ønsker å forlenge behøver du egentlig ikke foreta deg noe som helst.
    Du kan sitte med armer og ben i kors å slappe av, du blir automatisk slettet som medlem, og blir så flyttet over i gruppen gjester.

Når du havner i gruppen Gjest hender med automatikk to ting:
    1: Tilgangen begrenses.
    2. Alle navn på medlemmenes innlegg blir satt til Gjest.

Det er det som skjer.

Om du velger å forlenge medlemskapet så får du som sagt en mail, der finnes akkurat samme valgmuligheter som du så da du meldte deg inn.

Jeg anbefaler alle 1 års medlemskap, det blir i det lange løp billigst.
    Vi kommer til å ta bort 2 måneders alternativet når alle som valgte dette enten har fornyet, eller avstår fra å fortsette medlemskapet.

Nå skal vi sjå litt på dette bildet :

Lengst ned til venstre har du en liten rullegardin meny.
    Klikk på den, slik at den åpnes slik som på bildet.
    Velg det du ønsker å velge.
    Deretter fortsetter du fram til og med betalingen med PayPal, akkurat som da du meldte deg inn første gang.
    Husk at når du kommer inn på PayPal siden så velger du å betale med bankkort e.l, eller PayPal om du har en slik konto.

Håper det løser seg for alle som ønsker.

Hilsen Ronny

Jernbane.Net på TWITTER.
    Tidligere bildeserier i Postvognene.
    Über Cognacteuren på Flickr.
    Ronny Maarud / YouTube.
    trainspottingbyronny.

En liten oppdatering angående tidsbestemte medlemskap.
    2 måneders prøvemedlemskapet er opphørt.

Det var flere som valgte dette, men dersom man ønsket å fortsette å være medlem, ble det en unødvendig kostbar løsning. Derfor har alle som valgte å forlenge sitt opprinnelige prøvemedlemskap til €10 fått muligheten til å endre dette til et helårs på til sammen €30.
    Alle som valgte prøveløsningen er tilskrevet, de som har svart er endret til helårsmedlemmer.

Jeg synes det ble en rettferdig løsning, som gavnet begge parter, både den interesserte og Jernbane.Net
    Hilsen Ronny

Jernbane.Net på TWITTER.
    Tidligere bildeserier i Postvognene.
    Über Cognacteuren på Flickr.
    Ronny Maarud / YouTube.
    trainspottingbyronny.

Kommentar

Jobber...
    X