Kunngjøring

Kollapse
Ingen kunngjøring ennå.

Dagens Innlegg

Kollapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Fjern alt
nye innlegg

• Dagens Innlegg

Jeg har prøvd å bruke knappen for "Dagens innlegg" for å følge forumet. Da tror jeg at jeg har fått se de trådene hvor det har skjedd noe omtrent siste døgn. Men nå i dag så ser det ut som om den bare gir meg innlegg/tråder med aktivitet i de siste to timer.

Endring som har skjedd, eller er det noe jeg kan påvirke selv her?

Opprinnelig postet av Ståle Ualand Se innlegg
    Jeg har prøvd å bruke knappen for "Dagens innlegg" for å følge forumet. Da tror jeg at jeg har fått se de trådene hvor det har skjedd noe omtrent siste døgn. Men nå i dag så ser det ut som om den bare gir meg innlegg/tråder med aktivitet i de siste to timer.

Jeg hadde satt både Pluss og Minus fanen og selve siden til 5 treff, det var nok litt magert.
    Igjen er det det gørbra at vi sier i fra når det er noe som ikke ser bra ut.

Det er den enkleste måten jeg kan endre saker og ting på.
    Systemet er jo slik satt at Administratorer har flere muligheter til å se saker enn hva medlemmene har.
    Derfor er det lett å gå blind !

I dag er hele forumet åpnet for lesende gjester, retten og sletten fordi du meldte om en alvorligere feil i en annen tråd.
    Vi får gjøre det så behagelig som mulig for oss alle.

Med vennlig hilsen fra Ronny

“Nobody can guarantee a company or a concept eternal life, but no one can accuse me of not having tried to.”
    ["Ingvar Kamprad, 1926-2018, founder of IKEA."]

Jernbane.Net på TWITTER.
    Tidligere bildeserier i Postvognene.
    Über Cognacteuren på Flickr.
    Ronny Maarud / YouTube.
    trainspottingbyronny.

Kommentar

Opprinnelig postet av Ståle Ualand Se innlegg

Jeg håper det flyter på siden sist.
      Som sagt er jeg avhengig av at det meldes fra når noe ikke er som det skal i forumet.

Med vennlig hilsen fra Ronny

“Nobody can guarantee a company or a concept eternal life, but no one can accuse me of not having tried to.”
      ["Ingvar Kamprad, 1926-2018, founder of IKEA."]

Jernbane.Net på TWITTER.
      Tidligere bildeserier i Postvognene.
      Über Cognacteuren på Flickr.
      Ronny Maarud / YouTube.
      trainspottingbyronny.

Kommentar

Jobber...
    X