[SE] Värmlandstrafik AB månedskort
I min "karriere" på spor i Värmland hadde vi på SJ mange rare seanser med misbruk av Värmlandstrafik sine månedskort og andre terminkort....
En liten utflukt til Astilleros Españoles
Vårvinteren 1992 ble det flere turer til M/S Prinsesse Ragnhild [Color Line] som lå til ombygging ved Astilleros Españoles, i Cadiz....
Med JC 57783 til Roma med tørrfisk
En gang for mange år siden var det en kollega av meg in lastebil bransjen som behøvde akutt nødhjelp med å få av gårde en last med tørrfisk til...
[SE] Det er lenge til SJul
Går alle Tåg på Jul ?
Ja, de fleste tog går på hjul, men ikke riktig alle.
Spørsmålet bærer på en historie fra min tid i Värmland,...
Ja, de fleste tog går på hjul, men ikke riktig alle.
Spørsmålet bærer på en historie fra min tid i Värmland,...
[SE] Mitt siste SJ Team kom i mål, og kaffe får man i SJs Lounge !
Av og til dukker det opp minner fra en hyggelig tid, sammen med hyggelige kolleger ute langs sporene.
Dette bildet ble tatt da vi var kommet i mål...
Dette bildet ble tatt da vi var kommet i mål...
[SE] Det var dette med Jernbane og Kaffe.
Det var dette med Jernbane og kaffe da.
Jeg er ikke den som er mest flittig til å reise med museumsjernbanene som vi har rundt omkring oss....
Jeg er ikke den som er mest flittig til å reise med museumsjernbanene som vi har rundt omkring oss....
X
-
Jernbane.Net Ser vi noe nytt i dag ?
Tagger: Ingen
-
Ja, layouten tar sej så att dagens och veckans bild kommer med igen. Lite av placeringen kanske det kan jobbas med.
Sedan Önskar jag dej Grattis på Namnsdagen. Ronny!. Två stora dagar på rad för dej nu då.
/Lennart
-
Ja Lennart, livet är en fest i dagarna två ! :-)
Vi ser på Dagens og Ukens som en funksjonstest så lenge.
Det kreves noe mer justering før vi kan si at det er godkjent.
Men for at funksjonene skal kunne testes, så må jeg oppfordre alle til å besøke Posthylla med jevne mellomrom.
-
-
Opprinnelig postet av Lennart Gustafsson Se innleggJa, layouten tar sej så att dagens och veckans bild kommer med igen. Lite av placeringen kanske det kan jobbas med.
Sedan Önskar jag dej Grattis på Namnsdagen. Ronny!. Två stora dagar på rad för dej nu då.
/Lennart
Når det er som det skal være, er vanskelig å spå noe om, her og nå, men det jobbes med det.
- Liker 1
Kommentar
-
Nå er vel den viktigste biten på plass, nå mangler vi to parametre for en optimal funksjon.
Endrig av bokstavtype og størrelse, og at flere stemmer på bildene
- Liker 1
Kommentar
-
Font-size og font ble endret i de fleste gamle gallerier og bildesider i går, en del sider fikk litt større thumbnails
Forhåpentlig går det nå å lese teksten uten for store krav på gode og nye kikkerter.
Jeg leter fortsatt etter feilen som oppstår i forbindelse med modulen tilhørende Ukens og Dagens bilder.
På et eller annet tidspunkt finner jeg feilen, med eller uten hjelp.
-
Opprinnelig postet av Ronny Maarud Se innleggNå er vel den viktigste biten på plass, nå mangler vi to parametre for en optimal funksjon.
Endrig av bokstavtype og størrelse, og at flere stemmer på bildene
Mvh
Lennart
Kommentar
Jernbane.Net Statistikk
Kollapse
Emner: 1,290
Medlemmer: 111
Aktive medlemmer: 79
Velkommen til vårt nyeste medlem, Bjørn Vermo.
Hva skjer
Kollapse
Det er for øyeblikket 10 entusiastiske entusiaster online. 4 medlemmer og 6 gjester.
De fleste brukere noen gang online var 119 kl. 08:41 den 16-03-22.
Kommentar