Dette er på ingen måte et 110% innbrudd sikkert system, og jeg er helt sikker på at noen kommer til å kunne klare å knekke koden.
Jeg er ganske blåøyd av meg.
Derfor kan jeg forstå at det er frustrerende å oppleve at noe som har vært helt gratis, plutselig etter en ca 25 års tid, koster en liten "peng" i året for å kunne ta del av noe du interesserer deg for. Årsaken til at du har kunnet boltre deg fritt på nettstedet i mange år, er helt enkelt at noen har betalt din del av kostnaden.
Jeg spør deg rett ut:
Synes du at det er rettferdig at du leser naboens avis, uten å spleise på abonnementet ?
Er det greit at naboen leser din avis gratis, før du har stått opp ?
Nei, jeg tenke vel det .....
Men det er jo eksakt det du gjør når du forsøker å krype gjennom nøkkelhullet.
Jeg har ytterligere et spørsmål til dere som jeg antar er fullt lesekyndige: Hva EKSAKT i teksten på registrering siden er det som er så vanskelig å forstå ?
Er det at du skal ha en gyldig E-Postadresse ?
Er det at du skal ha en navn og en fødselsdag ?
Er det at du skal bo et eller annet sted ?
Er det at du må være en betalende støttemedlem ?
Hva EKSAKT er det dere ikke forstår ?
Kan jeg endre teksten, så den bli mer forståelig ??
Når du registrerer deg på Jernbane.Net må du samtidig betale for ditt medlemskap.
Et medlemskap gir deg tilgang til alle deler av Jernbane.Net i et helt år fra kjøpsdato. Som medlem hos oss får du fri tilgang til våre gallerier, du får tilgang til våre forum, og du kan laste opp bilder som vil plasseres i våre bildegallerier dersom så ønskes.
Et helt års medlemskap koster €30, som tilsvarer ca 0.83 NOK pr dag, og gir deg full adgang til alle funksjoner som er tilgjengelig på Jernbane.Net, fra og med kjøpsdato.
Alle medlemskap gjelder fra kjøpsdato, og fornyes automatisk ved forfall, dersom du markerer for dette ved registreringen !
Dersom du IKKE ønsker å betale for et medlemskap på Jernbane.Net kan du fortsatt delta med begrenset tilgang som gjest.
Alle ufullstendige registreringer vil bli sperret uten varsel !
I øyeblikket er det dessverre kun mulig å betale for våre abonnement med €.
Kommentar