M
Michael Erhardsson
Guest
Båstad station 2009-07-06
Michael Erhardsson - 2009-09-29 16:52
Båstad station 2009-07-06
VeO - 2009-09-29 19:51
Enig. Dette er av det aller, aller "upperste" (noen som husker "Upper Ten" i "Hallo i uken"?) som er presentert her. Bravo Michael!
Mvh
Vestein
Kjetil R Jørgensen - 2009-09-30 17:04
Jeg må innrømme at bildet absolutt har stemning, er velkomponert og gjør seg ekstra godt i svart-hvitt. Alikevel er det noe med damen som gjør at jeg synes bildet er mer spekulativt og spiller mer på kropp enn nødvendig.
BGM - 2009-09-30 17:45
Jeg må innrømme at bildet absolutt har stemning, er velkomponert og gjør seg ekstra godt i svart-hvitt. Alikevel er det noe med damen som gjør at jeg synes bildet er mer spekulativt og spiller mer på kropp enn nødvendig.
Mummpitz! Tull!
Kvinnen går med sin bagasje langs perrongen og tilhør dermed stasjonsmiljøen. Hun är kledd etter sommerværet. Hun har en kropp slik alle mennesker og dyr har. Pent, mindre pent eller stygg er en smakssak og spiller ingen rolle. Untatt kanskje fotografen som muligens ville ha absolutt henne med på foto. Meg hadde han kanskje ikke tatt med til tross for at jeg har mye mer kropp å vise. :-}
Hilsen,
Bodo
Kjetil R Jørgensen - 2009-09-30 23:23
BGM - 2009-09-30 17:45
Mummpitz! Tull!
Kvinnen går med sin bagasje langs perrongen og tilhør dermed stasjonsmiljøen. Hun är kledd etter sommerværet. Hun har en kropp slik alle mennesker og dyr har. Pent, mindre pent eller stygg er en smakssak og spiller ingen rolle. Untatt kanskje fotografen som muligens ville ha absolutt henne med på foto. Meg hadde han kanskje ikke tatt med til tross for at jeg har mye mer kropp å vise. :-}
Hilsen,
Bodo
Tull? Har du lest tråden? Neppe. Da ville du sett dette: "Ok, jeg innrømmer at jeg ikke vet hva som er mest interessant her..!" Greit nok at det tydeligvis var sagt med ironi, men for å si det slik: Det er ikke alltid jeg lurer på hvorfor hvorfor menn er overrepresentert på forum som dette. Ellers er din tolkning like god (eller dårlig) som min.
Kjetil R Jørgensen - 2009-09-30 23:23Tull? Har du lest tråden? Neppe. Da ville du sett dette: "BGM - 2009-09-30 17:45Mummpitz! Tull! Kvinnen går med sin bagasje langs perrongen og tilhør dermed stasjonsmiljøen. Hun är kledd etter sommerværet. Hun har en kropp slik alle mennesker og dyr har. Pent, mindre pent eller stygg er en smakssak og spiller ingen rolle. Untatt kanskje fotografen som muligens ville ha absolutt henne med på foto. Meg hadde han kanskje ikke tatt med til tross for at jeg har mye mer kropp å vise. :-} Hilsen, BodoKjetil R Jørgensen - 2009-09-30 17:04 Jeg må innrømme at bildet absolutt har stemning, er velkomponert og gjør seg ekstra godt i svart-hvitt. Alikevel er det noe med damen som gjør at jeg synes bildet er mer spekulativt og spiller mer på kropp enn nødvendig.
Kjetil R Jørgensen - 2009-09-30 23:23
Tull? Har du lest tråden? Neppe. Da ville du sett dette: "Ok, jeg innrømmer at jeg ikke vet hva som er mest interessant her..!" Greit nok at det tydeligvis var sagt med ironi, men for å si det slik: Det er ikke alltid jeg lurer på hvorfor hvorfor menn er overrepresentert på forum som dette. Ellers er din tolkning like god (eller dårlig) som min.
Jan-Inge Hansen - 2009-10-01 15:53Kjetil R Jørgensen - 2009-09-30 23:23 Tull? Har du lest tråden? Neppe. Da ville du sett dette: "
Ronny Maarud - 2009-10-01 18:10
Jan-Inge Hansen - 2009-10-01 15:53 Det er forskjell på å like damer, og det å være en mannsgris! Man tar ikke fra en dame verdigheten, om man snur seg etter henne på gata.
Helt klart, det finnes noen usynlige grenselinjer, for noen er disse grensene desverre töyd noe for langt !
Jeg er jo selv den som startet dette med "Ukens hekk" jeg har forsök å gjöre det på en måte som hverken skal krenke eller gjöre det mulig å gjennkjenne noen! Jeg for min del er svärt klar over at det er i grenselandet, men jeg föler vel egentlig at jeg hittil ikke har ramla helt over streken.
VeO - 2009-10-01 20:09
Ronny Maarud - 2009-10-01 18:10
Jan-Inge Hansen - 2009-10-01 15:53 Det er forskjell på å like damer, og det å være en mannsgris! Man tar ikke fra en dame verdigheten, om man snur seg etter henne på gata.
Helt klart, det finnes noen usynlige grenselinjer, for noen er disse grensene desverre töyd noe for langt !
Jeg er jo selv den som startet dette med "Ukens hekk" jeg har forsök å gjöre det på en måte som hverken skal krenke eller gjöre det mulig å gjennkjenne noen! Jeg for min del er svärt klar over at det er i grenselandet, men jeg föler vel egentlig at jeg hittil ikke har ramla helt over streken.
Enig med de to siste ærede, synes det som blir vist fram i denne "klassen" på ingen måte krenker noen. Å kalle dette overtramp blir noe i overkant fintfølende.
Mvh
Vestein
Kjetil R Jørgensen - 2009-10-01 23:00
Unnskyld at jeg spør, men har noen kalt det overtramp?
Kjetil R Jørgensen - 2009-10-01 23:00VeO - 2009-10-01 20:09Ronny Maarud - 2009-10-01 18:10Jan-Inge Hansen - 2009-10-01 15:53 Det er forskjell på å like damer, og det å være en mannsgris! Man tar ikke fra en dame verdigheten, om man snur seg etter henne på gata.
Jeg er jo selv den som startet dette med "
Michael Erhardsson skrev:Båstad station 2009-07-06
Tore Wahl skrev:Nei... rullevesker..i flertall... oy oy for ett bilde..B)
Vi bruker essensielle informasjonskapsler for å få dette nettstedet til å fungere, og valgfrie informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din.