El18 stafett

Svein Wiiger Olsen

Ekstra Godt Kjent Medlem
Medlem
Dette er et forsøk på å starte opp en stafett med El18-bilder på samme måte som Ronny startet et stafett med El14-bilder. Første bidrag fra meg er to bilder fra i kveld.
1366045898__MG_6678ay.jpg

1366045898__MG_6709ay.jpg

Har sluttet å vise bilder fra nærområder da er så mange andre som har "overtatt" den jobben , men viser 3 x fra 24/4-12
Starter med en ny serie fra Thailand i Interrailvogna i kveld...alle er velkommen til en titt...:Bank

1366048095_2012_Dahler_plo_075.JPG

1366048095_2012_Dahler_plo_080.JPG

1366048095_2012_Dahler_plo_081.JPG

Bra bilde fra Daler i Nedre Eiker. Håper noen fra JBV titter på bildet, og kabelkanalen som er iferd med å rase ut. Vårbløyta er her.

Har jo fått beskjed av deg at det blir for mye bilder rundt Drammen ... så da kuttet jeg ut det og dro på andre siden av kloden istedenfor...:D
Men vi har flere andre som kan dekke de lokal forhold..(tu)

Tore Wahl skrev:
Har jo fått beskjed av deg at det blir for mye bilder rundt Drammen ... så da kuttet jeg ut det og dro på andre siden av kloden istedenfor...:D
Men vi har flere andre som kan dekke de lokal forhold..(tu)

Nei, akkurat det sa jeg ikke, men jeg sa at det ble mange like bilder fra Skamarken. :D
Det vi / jeg savner er en fyldig reportasje fra Drammen stasjon, Brakeröya stasjon, Lier gamle stasjon, Gulskogen for å nevne noe B)

Nå fikk jeg testet hukommelsen din og det du sier er helt riktig...Skamarken...(tu)
Nå er det snart sykkel sesong igjen og da kan jeg putte kamera i sekken å ta noen bilder av det ønskelige under veis..:)

Tore Wahl skrev:
Nå fikk jeg testet hukommelsen din og det du sier er helt riktig...Skamarken...(tu)
Nå er det snart sykkel sesong igjen og da kan jeg putte kamera i sekken å ta noen bilder av det ønskelige under veis..:)

Forelöpig meldes det ikke om store problem med hukommelsen :D jeg vil tro det merkes når den avtar. :S

Ronny Maarud skrev:
Tore Wahl skrev:

Forelöpig meldes det ikke om store problem med hukommelsen :D jeg vil tro det merkes når den avtar. :S

Nei, det kommer du helt sikkert til å glemme :p

På det siste bildet har jeg nærmest inntrykk av at den prøver å åle seg under brua.

På grunn av arbeider på linja ble formiddagstoget til Stavanger satt opp i Drammen i dag. Det var El18 2253 som skulle trekke toget i dag.
1368354446__DSC3960ay.jpg

1368354446__DSC3932ay.jpg

1368354446__DSC3949ay.jpg

Tilbake
Topp Bunn