Dette er et forsøk på å starte opp en stafett med El18-bilder på samme måte som Ronny startet et stafett med El14-bilder. Første bidrag fra meg er to bilder fra i kveld.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Tore Wahl skrev:Har jo fått beskjed av deg at det blir for mye bilder rundt Drammen ... så da kuttet jeg ut det og dro på andre siden av kloden istedenfor...![]()
Men vi har flere andre som kan dekke de lokal forhold..(tu)
Tore Wahl skrev:Nå fikk jeg testet hukommelsen din og det du sier er helt riktig...Skamarken...(tu)
Nå er det snart sykkel sesong igjen og da kan jeg putte kamera i sekken å ta noen bilder av det ønskelige under veis..![]()
Ronny Maarud skrev:Tore Wahl skrev:Nå fikk jeg testet hukommelsen din og det du sier er helt riktig...Skamarken...(tu)
Nå er det snart sykkel sesong igjen og da kan jeg putte kamera i sekken å ta noen bilder av det ønskelige under veis..![]()
Forelöpig meldes det ikke om store problem med hukommelsenjeg vil tro det merkes når den avtar. :S
Vi bruker essensielle informasjonskapsler for å få dette nettstedet til å fungere, og valgfrie informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din.