Tmx 104,1013,1014 og 1016 er solgt

Di3 lokomotivene har de ja. Di 3 623, 632 går daglig Sveg-Mora-Sveg med torv og flis.621 er dele maskin
 
Jag blir lite fundersam hur man ska klara framtiden då man ofta klagar på lokbrist. Men jag har då ingen kunskap eller insyn...
 
Di 3 tar seg av Torvkjøringen.
2 mz til evnt kalk kjøring og T 43 til resterende kjøring. Kan hende det blir annen type trekraft kanskje etterhvert
 
Daniel Majd skrev:
Jag blir lite fundersam hur man ska klara framtiden då man ofta klagar på lokbrist. Men jag har då ingen kunskap eller insyn...

Det gör faktiskt jag också! :)
 
jeg har vert med 632 en gang når Ofotbanen hadde den
Jørn Ole Steina skrev:
Di3 lokomotivene har de ja. Di 3 623, 632 går daglig Sveg-Mora-Sveg med torv og flis.621 er dele maskin
 
De fleste di 3 ble isolert i ende 1. Ende 2 på 629, 632 fikk vel etterisolering hos Ofotbanen as. Tågab s tmy 101, 103, 105, 110 har tilsvarende isolering i begge ender
 
Jeg satt både i ende 1 og ende 2 på den turen jeg var m 632
Jeg syntes ikke det var så mye støy i noen av endene
Jørn Ole Steina skrev:
De fleste di 3 ble isolert i ende 1. Ende 2 på 629, 632 fikk vel etterisolering hos Ofotbanen as. Tågab s tmy 101, 103, 105, 110 har tilsvarende isolering i begge ender
 
Hadde du lest innlegget du siterte, ville du jo sett at nettopp loket du nevnte fikk støyisolering i begge førerrommene...
For øvrig bør man vel være litt forsiktig med å uttale seg i offentlighet om å ha fått reise med på lokomotiv, man vet aldri hvem som leser, og det kan fort få konsekvenser for andre...
 
Ja det er sant det
Jeg vet ikke når obas etterisolere den andre enden

[quote="Ole P. Ingebrigtsen"]
Hadde du lest innlegget du siterte, ville du jo sett at nettopp loket du nevnte fikk støyisolering i begge førerrommene...
For øvrig bør man vel være litt forsiktig med å uttale seg i offentlighet om å ha fått reise med på lokomotiv, man vet aldri hvem som leser, og det kan fort få konsekvenser for andre...[/quote]
 
Antecknar uppgifterna. Men STAB hyr ju ut lokomotiv till andra trafikutövare. Kan det tänkas att någon på IBAB sett program på TV4 om att sälja tillgångar för att sedan hyra tillbaka dem. Det kan tänkas att det för stunden blir lite kontanter över.
 
Sören Svensson skrev:
Antecknar uppgifterna. Men STAB hyr ju ut lokomotiv till andra trafikutövare. Kan det tänkas att någon på IBAB sett program på TV4 om att sälja tillgångar för att sedan hyra tillbaka dem. Det kan tänkas att det för stunden blir lite kontanter över.

Åtminstone TMX 104 har köpts av Railcare enligt detta inlägg i ett grannforum.
 
Sören Svensson skrev:
Antecknar uppgifterna. Men STAB hyr ju ut lokomotiv till andra trafikutövare. Kan det tänkas att någon på IBAB sett program på TV4 om att sälja tillgångar för att sedan hyra tillbaka dem. Det kan tänkas att det för stunden blir lite kontanter över.

Der kom du meg i forkjøpet. Om ikke de har kjøpt noe nytt for å erstatte TMY så er enten trafikken på vei ned eller man selger for å leie tilbake.
 
Laurenz Edelman skrev:
Sören Svensson skrev:
Antecknar uppgifterna. Men STAB hyr ju ut lokomotiv till andra trafikutövare. Kan det tänkas att någon på IBAB sett program på TV4 om att sälja tillgångar för att sedan hyra tillbaka dem. Det kan tänkas att det för stunden blir lite kontanter över.

Der kom du meg i forkjøpet. Om ikke de har kjøpt noe nytt for å erstatte TMY så er enten trafikken på vei ned eller man selger for å leie tilbake.

IBAB tänker ersätta TMX med andra något nyare lokomotiv :) Har varit iväg och tittat på en tänkbar kandidat idag ;-)
 
Tmx 104 befinner sig i denna stund i Horred på Viskadalsbanan ihop med en Railcare "ballastsug". Förmodligen kommer den att finnas där minst tom fredag nästa vecka. Man håller på med makadamisering norrut från Horred mellan km 185+691-185+000.

Med vänlig hälsning Joachim E :)
 
Hvem leste denne tråden (Totalt antall lesere: 0)
Ingen registrerte brukere ser denne tråden.
Tilbake
Topp Bunn