[DK] Kopperstoget

• Trådstarter Trådstarter Franz Bakmand
  • Startdato Startdato
  • Svar Svar 10
  • Sett Sett 3K
F

Franz Bakmand

Tirsdag d. 3 Juni var det MY 1146 der leverede trækkraft på koppers toget. Normalt er det MX 1023 eller 1029 der trækker for tiden. Men denne dag var det 1146.

Her er lidt billeder fra Nyborg.

1402252170_CFL_MY_1146___5_vogne_Koppers_Nyborg_03-06-2014.JPG

1402252170_CFL_MY_1146___5_vogne_Nyborg_03-06-2014_002.JPG

1402252170_CFL_MY_1146___5_vogne_Nyborg_03-06-2014_003.JPG

1402252170_CFL_MY_1146___5_vogne_Nyborg_03-06-2014_005.JPG

Jørn Ole Steina skrev:
Flotte bilder

Kjøres dette toget fast ?

Ja, der køres rimelig sikkert tirsdag og torsdag (undtagen helligdage og evt. ferie på værket i Nyborg) i hver uge.

Toget udgår fra Fredericia tidligt om morgenen og rangerer så i Nyborg om formiddagen hvorefter der returnerer til Fredericia sidst på formiddagen.

Johnni

Jørn Ole Steina skrev:
Ok, takker for info. Har en plan om å utvide horisonten litt og dra til Danmark for litt foto, derfor jeg spør :D

Øøøøhhhh...du er fortsatt frisk og rask ? :D

Jørn Ole Steina skrev:
Ronny, jeg skrev har en plan bare :)o

Men det frister faktisk, og få noen bilder i det landet hvor mx og my har gått lengst

Bodde ett par netter i Nyborg på ett bra hotel ikke langt fra banen i fjor sommer.
Fine rom og bra mat.
Husk kart og kompass, god tur. (tu)

Jørn Ole Steina skrev:
Takker for det og tipset til hotell, går vi oss bort så slenger vi bare inn et øyeblikksbilde her med mobilen. Så får vi sikkert hjelp til å komme på rett spor igjen >:Dquote]

Så lite så. men husk at det er dobbelspor :D

Kan anbefale perioden 14. juli -2. august hvor al godstrafik ledes over Tønder. Der vil være masser af GM i aktion mellem Fredericia og Esbjerg og Ludmilla mellem Esbjerg og Maschen!

mvh, Allan

Allan Støvring-Nielsen skrev:
Kan anbefale perioden 14. juli -2. august hvor al godstrafik ledes over Tønder. Der vil være masser af GM i aktion mellem Fredericia og Esbjerg og Ludmilla mellem Esbjerg og Maschen!

mvh, Allan

Hej Allan

Når du nu siger masser af GM så vil jeg spørge om MY/MX også er i spil?

Hilsen
Tim Jonasen

Tilbake
Topp Bunn