Ligger sortert under 16 settet, men hva er rett litra og nummer ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Tore Wahl skrev:Jeg klarer ikke å se det med mine hjelpemidler...(td)
Tore Wahl skrev:Jeg klarer ikke å se det med mine hjelpemidler...(td)
Ronny Maarud skrev:Tore Wahl skrev:Jeg klarer ikke å se det med mine hjelpemidler...(td)
Om man visste oppbyggingen av nummerserien så er det lett å plassere, men jeg har ikke fjerneste anelse.
Tore Wahl skrev:Ronny Maarud skrev:Tore Wahl skrev:Jeg klarer ikke å se det med mine hjelpemidler...(td)
Om man visste oppbyggingen av nummerserien så er det lett å plassere, men jeg har ikke fjerneste anelse.
Ja selvsagt, men ikke nok kunnskaper her heller..
Johnny Hvitmyren skrev:Da skal jo vogna med strømavtageren på 72016 være 72716 ifølge det bilde med BP som litra.
Mvh Johnny Hvitmyren
Geir Anders Langangen skrev:Dette er vogna uten strømavtager.
Ronny Maarud skrev:Geir Anders Langangen skrev:Dette er vogna uten strømavtager.
Hva mener du eksakt ?
Geir Anders Langangen skrev:Ronny Maarud skrev:Geir Anders Langangen skrev:Dette er vogna uten strømavtager.
Hva mener du eksakt ?
Vogna nærmest er den uten.
Strømavtageren står "feil vei" om vogna nærmest er med.
Jeg syns også jeg kan se den andre strømavtageren på neste vogn lenger bort.
Ronny Maarud skrev:Geir Anders Langangen skrev:Ronny Maarud skrev:Geir Anders Langangen skrev:Dette er vogna uten strømavtager.
Hva mener du eksakt ?
Vogna nærmest er den uten.
Strømavtageren står "feil vei" om vogna nærmest er med.
Jeg syns også jeg kan se den andre strømavtageren på neste vogn lenger bort.
I klartekst BC 72 816 ?
Vi bruker essensielle informasjonskapsler for å få dette nettstedet til å fungere, og valgfrie informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din.