Forstadsbaner

Truls Myrvold

Ekstra Godt Kjent Medlem
Medlem
Hei,jeg la ut noen T-bane bilder den 05/10.2017 og trodde at di også kom under Forstadsbaner men nei da.::diss::
Hilsen
Truls Myrvold

Truls Myrvold skrev:
Hei,jeg la ut noen T-bane bilder den 05/10.2017 og trodde at di også kom under Forstadsbaner men nei da.::diss::
Hilsen
Truls Myrvold

Som jeg har skrevet til deg et antall ganger Truls.
Det kan finnes flere årsaker til at bilder ikke havner i galleriet.
En av årsakene kan være at vi bedømmer at et bilde er av for dårlig kvalitet, en annen viktig årsak kan være at alle som jobber med dette ikke har hatt tid, en tredje årsak kan være at vi har veldig mange bilder av akkurat den typen, eller det nummeret.
Det finnes ingen faste ansatte her, som kun sitter å sorterer bilder 24 timer om dagen.
Dette har jeg forsøkt å forklare for deg i flere år.

1507720609_DSC00668.JPG

Vennlig hilsen
Truls Myrvold

Jeg foretrekker åpenhet i stedet for å gå rundt gröten. Dette er en type bilde som får vanskeligheter med å få en plass i galleriet.
Kan du fortelle meg hvorfor du mener at det fortjener en plass der?
Jeg hörer gjerne på hva du vil si som kan endre mine tanker om den type bilde.

Hei
Før la du bildene mine ut på galleriet og uten problemer,er det bare du som er sjef på dette forumet????????????????????????????????????????????
Truls Myrvold

Det blir vel litt som et museum som mottar veldig mange like gjenstander. De kan ikke ha alt på utstilling, så det aller meste blir bare arkivert og lagt til side. Og så kommer det av og til noe som er litt annerledes og spesielt, og det havner i utstillingen.

Så jeg syns du bare skal fortsette å sende inn bilder, Truls. Plutselig dukker det opp noe spesielt som er verdt å ta vare på til ettertiden. ::24::
Personlig syns jeg det er hyggelig med litt hverdagsbilder også. Det må ikke alltid være helt perfekt for å kunne vises frem.

Yngve Solberg skrev:
Det blir vel litt som et museum som mottar veldig mange like gjenstander. De kan ikke ha alt på utstilling, så det aller meste blir bare arkivert og lagt til side. Og så kommer det av og til noe som er litt annerledes og spesielt, og det havner i utstillingen.

Så jeg syns du bare skal fortsette å sende inn bilder, Truls. Plutselig dukker det opp noe spesielt som er verdt å ta vare på til ettertiden. ::24::
Personlig syns jeg det er hyggelig med litt hverdagsbilder også. Det må ikke alltid være helt perfekt for å kunne vises frem.

I tillegg vet vi ikke hva som plutselig blir interessant en gang i fremtiden - en detalj i bakgrunnen på et bilde kan plutselig vise seg å være viktig.

Må bare si at jeg ble lei meg for det jeg bruker mye tid med og ta bilder,og T-banen er min hobby,men jeg kan jo slutte og sender dere bilder vis dere vi det.
Hilsen en trist hobby fotograf.

Yngve Solberg skrev:

Jeg har ikke noe større behov for å forsvare hverken det ene eller andre, men det er en kjensgjerning at Truls og jeg har hatt en dialog gjennom flere år om hans bilder og deling av disse her på Jernbane.Net.
Vi har forsøkt lengre enn noen kan forlange, å tilpasse oss Truls sin lyst til å delta i forumet.
Derfor anser jeg nok at Truls også må tilpasse seg en smule.

Yngve Solberg skrev:

Av ren nysgjerrighet gikk jeg inn for å sjekke hvor mange bilder som Fotograf: Truls Myrvold har lastet opp gjennom årene.
Tilsammen er det pr. dags dato 572 bilder.
Den som orker å gå gjennom samtlige sider, vi se at majoriteten av bildene er lagret i galleriene.

Truls Myrvold skrev:
Må bare si at jeg ble lei meg for det jeg bruker mye tid med og ta bilder,og T-banen er min hobby,men jeg kan jo slutte og sender dere bilder vis dere vi det.
Hilsen en trist hobby fotograf.
jeg har hatt samme runde med Ronny her inne og følt at flere bilder som burde være med har blitt avvist i døra. Men tror jeg er kommet meg over det og satser videre. Noe av kritikken jeg har fått har jeg prøvd å ta til meg og gjort noe med. Andre deler har jeg puttet i søppelbøtta og ikke tatt innover meg. Har også vært så gretten at jeg har bedt om at alle jeg har levert skulle slettes og jeg selv fjernes fra denne siden. Men stå på videre del det du mener skal deles osv

Tilbake
Topp Bunn