Hei,jeg la ut noen T-bane bilder den 05/10.2017 og trodde at di også kom under Forstadsbaner men nei da.::diss::
Hilsen
Truls Myrvold
Hilsen
Truls Myrvold
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Truls Myrvold skrev:Hei,jeg la ut noen T-bane bilder den 05/10.2017 og trodde at di også kom under Forstadsbaner men nei da.::diss::
Hilsen
Truls Myrvold
Truls Myrvold skrev:Hei
Før la du bildene mine ut på galleriet og uten problemer,er det bare du som er sjef på dette forumet????????????????????????????????????????????
Truls Myrvold
Yngve Solberg skrev:Det blir vel litt som et museum som mottar veldig mange like gjenstander. De kan ikke ha alt på utstilling, så det aller meste blir bare arkivert og lagt til side. Og så kommer det av og til noe som er litt annerledes og spesielt, og det havner i utstillingen.
Så jeg syns du bare skal fortsette å sende inn bilder, Truls. Plutselig dukker det opp noe spesielt som er verdt å ta vare på til ettertiden. ::24::
Personlig syns jeg det er hyggelig med litt hverdagsbilder også. Det må ikke alltid være helt perfekt for å kunne vises frem.
Yngve Solberg skrev:Det blir vel litt som et museum som mottar veldig mange like gjenstander. De kan ikke ha alt på utstilling, så det aller meste blir bare arkivert og lagt til side. Og så kommer det av og til noe som er litt annerledes og spesielt, og det havner i utstillingen.
Så jeg syns du bare skal fortsette å sende inn bilder, Truls. Plutselig dukker det opp noe spesielt som er verdt å ta vare på til ettertiden. ::24::
Personlig syns jeg det er hyggelig med litt hverdagsbilder også. Det må ikke alltid være helt perfekt for å kunne vises frem.
jeg har hatt samme runde med Ronny her inne og følt at flere bilder som burde være med har blitt avvist i døra. Men tror jeg er kommet meg over det og satser videre. Noe av kritikken jeg har fått har jeg prøvd å ta til meg og gjort noe med. Andre deler har jeg puttet i søppelbøtta og ikke tatt innover meg. Har også vært så gretten at jeg har bedt om at alle jeg har levert skulle slettes og jeg selv fjernes fra denne siden. Men stå på videre del det du mener skal deles osvTruls Myrvold skrev:Må bare si at jeg ble lei meg for det jeg bruker mye tid med og ta bilder,og T-banen er min hobby,men jeg kan jo slutte og sender dere bilder vis dere vi det.
Hilsen en trist hobby fotograf.
Vi bruker essensielle informasjonskapsler for å få dette nettstedet til å fungere, og valgfrie informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din.