Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ronny Maarud skrev:
Tom-Inge Kjensli skrev:hjemmehavn er Hammerfest, det var snodig.
Ronny Maarud skrev:Tom-Inge Kjensli skrev:hjemmehavn er Hammerfest, det var snodig.
Hammerfest var jo den første by i Norge som hadde elektrisk gatebelysning.
Kan det ha en sammenheng ?
Tom-Inge Kjensli skrev:hjemmehavn er Hammerfest, det var snodig.
Knut Erik Hagen skrev:Tom-Inge Kjensli skrev:hjemmehavn er Hammerfest, det var snodig.
Boreal Sjø har hovedkontoret sitt i Hammerfest - og det var de som vant anbudet på å drifte baljene.
Ronny Maarud skrev:Knut Erik Hagen skrev:Tom-Inge Kjensli skrev:hjemmehavn er Hammerfest, det var snodig.
Boreal Sjø har hovedkontoret sitt i Hammerfest - og det var de som vant anbudet på å drifte baljene.
Det meste har sin naturlige forklaring.
Lurer på om Isbjørnklubben fortsatt eksisterer der oppe.
Svein Julton skrev:
Når du linker til kart med hele båtnettet så vil jeg faktisk si at det er flere linjer som gårKnut Erik Hagen skrev:For de som besøker Oslo, så kan jeg anbefale en rundtur med øyfergene.
En times fjordcruise på den vanlige ruterbilletten er billig, og det er bra med plass ombord utenfor sommersesongen.
Båtrutene på Oslofjorden
Om vinteren er det bare rute B1 som kjøres, den går innom de fleste øyene.
For de som vi se skinner, så er det en bane fra slippen til hangaren på Gressholmen.
Knut Andvord skrev:Når du linker til kart med hele båtnettet så vil jeg faktisk si at det er flere linjer som gårKnut Erik Hagen skrev:For de som besøker Oslo, så kan jeg anbefale en rundtur med øyfergene.
En times fjordcruise på den vanlige ruterbilletten er billig, og det er bra med plass ombord utenfor sommersesongen.
Båtrutene på Oslofjorden
Om vinteren er det bare rute B1 som kjøres, den går innom de fleste øyene.
For de som vi se skinner, så er det en bane fra slippen til hangaren på Gressholmen.
B10 går hele uka. B11 og B20 i rush man fre.
Om så bare for å pirke. Ikke alle som besøker Oslo som vet forskjellen på disse linjene
Vi bruker essensielle informasjonskapsler for å få dette nettstedet til å fungere, og valgfrie informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din.