Siden man nå sitter her å får man være flink å ta bilde å da. Under et år igjen så blir det fjernstyrt her.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Mads Eilertsen skrev:Bra å få dette dokumentert. En sånn liten hvit timer har jeg også, den brukes når man koker egg og poteter. Hvilket bruksområde har den her?
Erik Skjelvik skrev:Du får rette inn litt hvis jeg har fått noe feil her Laurenz::glis::
Laurenz Edelman skrev:Stasjonen er så lang at man fint rekker å gå på do etter at toget har tatt innkjør i nord.
Ronny Maarud skrev:Laurenz Edelman skrev:Stasjonen er så lang at man fint rekker å gå på do etter at toget har tatt innkjør i nord.
Uansett hvor mye tankevirksomhet som utføres på "kontoret"?
Laurenz Edelman skrev:Mads Eilertsen skrev:Bra å få dette dokumentert. En sånn liten hvit timer har jeg også, den brukes når man koker egg og poteter. Hvilket bruksområde har den her?
Det samme har jeg lurt på også! hahaha
Vi bruker essensielle informasjonskapsler for å få dette nettstedet til å fungere, og valgfrie informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din.