Ståle Ualand Premium Class Medlem Verifisert medlem 16 Jan 2026 #2 Kjekk kanal det der. De har mye bra filmer. Av med lyd og på med noe musikk attåt.
Ronny Maarud @Cognacteuren Medlem av ledelsen Administrator Moderator Premium Class Medlem Verifisert medlem 16 Jan 2026 #3 Ståle Ualand skrev: Kjekk kanal det der. De har mye bra filmer. Av med lyd og på med noe musikk attåt. Klikk for å utvide... Rød eller hvit vin på reisen ?
Ståle Ualand skrev: Kjekk kanal det der. De har mye bra filmer. Av med lyd og på med noe musikk attåt. Klikk for å utvide... Rød eller hvit vin på reisen ?
Ståle Ualand Premium Class Medlem Verifisert medlem 16 Jan 2026 #4 Ronny Maarud skrev: Rød eller hvit vin på reisen ? Klikk for å utvide... For min del går det mest i øl. I dag ble det en Rygr Munin Imp stout med tiramisu hint i smaken. Kraftige saker.
Ronny Maarud skrev: Rød eller hvit vin på reisen ? Klikk for å utvide... For min del går det mest i øl. I dag ble det en Rygr Munin Imp stout med tiramisu hint i smaken. Kraftige saker.
Ronny Maarud @Cognacteuren Medlem av ledelsen Administrator Moderator Premium Class Medlem Verifisert medlem 16 Jan 2026 #5 @Ståle Ualand jeg fikk en Øresund Akvavit i gave i går, den skal testes i kveld.