Jernbanestrekninger Jeg fant ei linje på julaften

Kjetil Refsnes Jørgensen

Premium Class
Medlem
Verifisert medlem
Livets tilfeldigheter fører meg mange steder. Plutselig fant jeg ut at jeg hadde ramlet borti Nesttun-Osbanens trase... Så tok meg en tur på julaften på en liten bit av den gamle traseen, rett bak Lagunen storsenter i Bergen. Man kan bli svimmel av å følge den traseen på kartet, ante ikke at det var mulig å ta så mange omveier....

Nesttun-Osbanen ved Skjold-Lagunen

Har litt flere bilder fra samme bane, som jeg tenker på å laste opp. Tror jeg ikke har lastet opp de fra Os stasjon. Venter bare på å se om "Han som koder" får tillatelse fra "Hun som strikker" til å legge inn Os stasjon som alternativ hvis "Han som koder" ønsker det....

Han som koder er forundret over at Os stasjon ikke er inne allerede.
Eller er det noe som er oversett her ?

Siden jeg ikke er så kjent der borte så spør jeg, skal bildene legges mellom Nestun og Skjold, eller Skjold og Rådal ?
Det kan være så enkelt som at "Han som la inn bilder" ikke tenkte på å sjekke "Jernbanestrekninger - Stasjoner":...

Bildene banelangs er mellom Skjold og Rådal.

Livets tilfeldigheter fører meg mange steder. Plutselig fant jeg ut at jeg hadde ramlet borti Nesttun-Osbanens trase... Så tok meg en tur på julaften på en liten bit av den gamle traseen, rett bak Lagunen storsenter i Bergen. Man kan bli svimmel av å følge den traseen på kartet, ante ikke at det var mulig å ta så mange omveier....

Kan dette være ved Apeltunfyllinga ?

Har litt flere bilder fra samme bane, som jeg tenker på å laste opp. Tror jeg ikke har lastet opp de fra Os stasjon. Venter bare på å se om "Han som koder" får tillatelse fra "Hun som strikker" til å legge inn Os stasjon som alternativ hvis "Han som koder" ønsker det....
Tror nok ikke "Hun som strikker" har mye innflytelse her, det er vel "Kjøkkensjefen" som rår grunnen
:cool:

Tilbake
Topp Bunn