Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
[FI] Finland: baner og stasjoner
Göran Bæckström
01. June 2019, kl. 22:57
Galleriet var inte komplett med alla Finlands järnvägslinjer. Ett antal huvudlinjer saknades, bland annat en som jag har bild från! Dessutom var det svårt att hitta linjerna när de är i bokstavsordning, i synnerhet för en svensk som inte är van vid de finska namnen. Jag har därför strukturerat om galleriet. Jag utgick från Finlands kommunikationer 1976 och har redigerat kartan så den även täcker de linjer som saknades på kartan 1976 (godsbanor och banor byggda efter 1976). Det är min förhoppning att det ska bli lättare att hitta i galleriet.

Kartan - som även finns i galleriet:

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

Indexkarta för Finland, baserad på Finlands kommunikationer 1976, 1.6.2019

Fotograf:
Göran Bæckström

EXIF-data:
Ingen EXIF-data tilgjengelige

Plassering i gallerierne:
Finland > Finland: Baner og stasjoner > Slik er jernbanestasjon og jernbane galleriet for Finland oppbygget (Information) > Innehållsförteckning på karta

Göran
[FI] Finland: baner og stasjoner
Göran Bæckström (246)
Galleriet var inte komplett med alla Finlands järnvägslinjer. Ett antal huvudlinjer saknades, bland annat en som jag har bild från! Dessutom var det svårt att hitta linjerna när de är i bokstavsordning, i synnerhet för en svensk som inte är van vid de finska namnen. Jag har därför strukturerat om galleriet. Jag utgick från Finlands kommunikationer 1976 och har redigerat kartan så den även täcker de linjer som saknades på kartan 1976 (godsbanor och banor byggda efter 1976). Det är min förhoppning att det ska bli lättare att hitta i galleriet.

Kartan - som även finns i galleriet:

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

Indexkarta för Finland, baserad på Finlands kommunikationer 1976, 1.6.2019

Fotograf:
Göran Bæckström

EXIF-data:
Ingen EXIF-data tilgjengelige

Plassering i gallerierne:
Finland > Finland: Baner og stasjoner > Slik er jernbanestasjon og jernbane galleriet for Finland oppbygget (Information) > Innehållsförteckning på karta

Göran
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[FI] Finland: baner og stasjoner Göran Bæckström 246 01. June 2019, kl. 22:57

Beklager, du har ikke tillatelse til å legge inn / svare i dette forumet.