Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [HR] Fra Split til Zagreb
Tore Wahl
20. July 2019, kl. 15:41
Kort fortalt.. 2 uker i Dubrovnik, Mostar og Makarska med familien. De reiser hjem og jeg tar buss fra Makarska til Split. En overnatting. Så 08.33 toget til Zagreb. En overnatting Zagreb så toget til Villach. På denne reisen opplevde denne tragiske hendelsen rett før Ljubljana. To timer forsinket, så videre til Villach. En natt i Villach så toget med ett bytte til St.Anton. Der traff jeg jr. og barnebarn med leiebil igjen, så friheten ble stor med "gutta på tur" .. 5 dager med dem. Avsluttet i går med "best ever" Chur - Arosa med retur. Flaks.. åpen turistvogn bakerst i toget. Så bare to tog denne dagen som hadde det. Kom hjem i natt etter 3 uker på en meget variert tur..
Reise brev kommer etter hvert..

Ronny Maarud
Tore Wahl
Artig å følge med på turen deres. Utrolig hvordan man kan forflytte seg med togtransport. Bilferie blir fort glemt når man gjør det på denne måten. Snart (fredag) skilles jeg fra familien og fortsetter med tog aleine fra Split til Zagreb i første runde..

Hvor lang tid tar den utflukten ?
[CH] Filisur stasjon
Ronny Maarud (59)
09. July 2019, kl. 15:37
Re: [CH] Filisur stasjon
Tore Wahl (21)
09. July 2019, kl. 22:26
[HR] Fra Split til Zagreb
Ronny Maarud (26)
20. July 2019, kl. 13:42
Tore Wahl (15)
Ronny Maarud (18)
20. July 2019, kl. 15:59
Tore Wahl (15)
20. July 2019, kl. 16:15
Kort fortalt.. 2 uker i Dubrovnik, Mostar og Makarska med familien. De reiser hjem og jeg tar buss fra Makarska til Split. En overnatting. Så 08.33 toget til Zagreb. En overnatting Zagreb så toget til Villach. På denne reisen opplevde denne tragiske hendelsen rett før Ljubljana. To timer forsinket, så videre til Villach. En natt i Villach så toget med ett bytte til St.Anton. Der traff jeg jr. og barnebarn med leiebil igjen, så friheten ble stor med "gutta på tur" .. 5 dager med dem. Avsluttet i går med "best ever" Chur - Arosa med retur. Flaks.. åpen turistvogn bakerst i toget. Så bare to tog denne dagen som hadde det. Kom hjem i natt etter 3 uker på en meget variert tur..
Reise brev kommer etter hvert..

Ronny Maarud
Tore Wahl
Artig å følge med på turen deres. Utrolig hvordan man kan forflytte seg med togtransport. Bilferie blir fort glemt når man gjør det på denne måten. Snart (fredag) skilles jeg fra familien og fortsetter med tog aleine fra Split til Zagreb i første runde..

Hvor lang tid tar den utflukten ?
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[CH] Filisur stasjon Ronny Maarud 59 09. July 2019, kl. 15:37
Re: [CH] Filisur stasjon Tore Wahl 21 09. July 2019, kl. 22:26
[HR] Fra Split til Zagreb Ronny Maarud 26 20. July 2019, kl. 13:42
Re: [HR] Fra Split til Zagreb Tore Wahl 15 20. July 2019, kl. 15:41
Re: [HR] Fra Split til Zagreb Ronny Maarud 18 20. July 2019, kl. 15:59
Re: [HR] Fra Split til Zagreb Tore Wahl 15 20. July 2019, kl. 16:15

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn