Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
[DE] - Fotos af private huse (stationer)
Thomas Rithmester
18. August 2019, kl. 12:23
Fra tid til anden er jeg i Tyskland.
I den forbindelse hænder det, at jeg tager billeder af tyske stationer.
Men hvordan ligger det med, at offentliggøre disse på egen hjemmeside, evt. jernbane.net ?
Her tænker jeg på nedlagte stationer, som evt. er i privat eje.
Alle billede vil være taget fra områder med offentlig adgang.
Årsagen til spørgsmålet er, at jeg i undren over at Google Street View jo stort set er ikke eksisterende i Tyskland, undersøgte det lidt nærmere og fandt ud af, at
der i 2009 åbenbart havde været lidt problemer, da Google ville gøre Street View landsdækkende.
Det var der mange tyskere som ikke var interesseret, og da det evt. ville kunne være en overtrædelse databeskyttelsesloven droppede Google deres forehavende.
Så for ikke at havne i problemer, kunne det være rart, at høre om nogen herinde måske viste lidt mere om hvordan man som privatperson, er stillet mht. at tage sådan nogle billeder.
[DE] - Fotos af private huse (stationer)
Thomas Rithmester (54)
Re: [DE] - Fotos af private huse (stationer)
Sören Heise (32)
18. August 2019, kl. 14:14
Thomas Rithmester (27)
18. August 2019, kl. 18:39
Ronny Maarud (31)
18. August 2019, kl. 19:38
Thomas Rithmester (30)
18. August 2019, kl. 20:28
Fra tid til anden er jeg i Tyskland.
I den forbindelse hænder det, at jeg tager billeder af tyske stationer.
Men hvordan ligger det med, at offentliggøre disse på egen hjemmeside, evt. jernbane.net ?
Her tænker jeg på nedlagte stationer, som evt. er i privat eje.
Alle billede vil være taget fra områder med offentlig adgang.
Årsagen til spørgsmålet er, at jeg i undren over at Google Street View jo stort set er ikke eksisterende i Tyskland, undersøgte det lidt nærmere og fandt ud af, at
der i 2009 åbenbart havde været lidt problemer, da Google ville gøre Street View landsdækkende.
Det var der mange tyskere som ikke var interesseret, og da det evt. ville kunne være en overtrædelse databeskyttelsesloven droppede Google deres forehavende.
Så for ikke at havne i problemer, kunne det være rart, at høre om nogen herinde måske viste lidt mere om hvordan man som privatperson, er stillet mht. at tage sådan nogle billeder.
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[DE] - Fotos af private huse (stationer) Thomas Rithmester 54 18. August 2019, kl. 12:23
Re: [DE] - Fotos af private huse (stationer) Sören Heise 32 18. August 2019, kl. 14:14
Re: [DE] - Fotos af private huse (stationer) Thomas Rithmester 27 18. August 2019, kl. 18:39
Re: [DE] - Fotos af private huse (stationer) Ronny Maarud 31 18. August 2019, kl. 19:38
Re: [DE] - Fotos af private huse (stationer) Thomas Rithmester 30 18. August 2019, kl. 20:28

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn