Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [GB] Fra Inverness over Kyle of Lochalsh Line til Mallaig
Ronny Maarud
16. September 2019, kl. 09:36
Tore Wahl
Flott start på dagen med kaffe og reisebrev fra turen deres.. Som sagt før så begynner jeg å ble nysgjerrig på denne "øya" også.. Da har du/dere fått reise med Type 158 m-vogner på turen, og for min del er typen reist med i Thailand flere ganger. Synes det er et greit "kjøretøy" ::24::
Igjen takk for bilder og info..

Jo takk for at du viser at du liker dette Tore.
Slikt setter man pris på.

Når det gjelder komforten i disse togsettene så har jeg opplevd bedre, men også mye annet som ligger langt nede på komfortskalaen min.
SJ Y1 har jo vært min sidebanefavoritt i mange år.
Det jeg liker godt med disse motorvognsettene i Skottland er at det er rent, det går å se ut av vinduene, det finnes ombordservering selv på kortere strekninger, støynivået er ikke overvettes høyt.
Det gir mange plusspoeng.
Samtidig som det er sagt må man jo tenke på at det er en viss forskjell i alder på en Class 178 og en Bm 92.
Det i seg betyr jo ikke at man skal eller kan fjerne all ombordservice.

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

[GB] Fra Inverness over Kyle of Lochalsh Line til Mallaig
Ronny Maarud (147)
16. September 2019, kl. 00:43
Tore Wahl (43)
16. September 2019, kl. 08:20
Ronny Maarud (45)
Ole P. Ingebrigtsen (49)
23. September 2019, kl. 11:18
Ronny Maarud (31)
23. September 2019, kl. 11:54
Flemming Pedersen (40)
16. September 2019, kl. 12:10
Ronny Maarud (36)
16. September 2019, kl. 12:15
Tore Wahl
Flott start på dagen med kaffe og reisebrev fra turen deres.. Som sagt før så begynner jeg å ble nysgjerrig på denne "øya" også.. Da har du/dere fått reise med Type 158 m-vogner på turen, og for min del er typen reist med i Thailand flere ganger. Synes det er et greit "kjøretøy" ::24::
Igjen takk for bilder og info..

Jo takk for at du viser at du liker dette Tore.
Slikt setter man pris på.

Når det gjelder komforten i disse togsettene så har jeg opplevd bedre, men også mye annet som ligger langt nede på komfortskalaen min.
SJ Y1 har jo vært min sidebanefavoritt i mange år.
Det jeg liker godt med disse motorvognsettene i Skottland er at det er rent, det går å se ut av vinduene, det finnes ombordservering selv på kortere strekninger, støynivået er ikke overvettes høyt.
Det gir mange plusspoeng.
Samtidig som det er sagt må man jo tenke på at det er en viss forskjell i alder på en Class 178 og en Bm 92.
Det i seg betyr jo ikke at man skal eller kan fjerne all ombordservice.

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
[GB] Fra Inverness over Kyle of Lochalsh Line til Mallaig Ronny Maarud 147 16. September 2019, kl. 00:43
Re: [GB] Fra Inverness over Kyle of Lochalsh Line til Mallaig Tore Wahl 43 16. September 2019, kl. 08:20
Re: [GB] Fra Inverness over Kyle of Lochalsh Line til Mallaig Ronny Maarud 45 16. September 2019, kl. 09:36
Re: [GB] Fra Inverness over Kyle of Lochalsh Line til Mallaig Ole P. Ingebrigtsen 49 23. September 2019, kl. 11:18
Re: [GB] Fra Inverness over Kyle of Lochalsh Line til Mallaig Ronny Maarud 31 23. September 2019, kl. 11:54
Re: [GB] Fra Inverness over Kyle of Lochalsh Line til Mallaig Flemming Pedersen 40 16. September 2019, kl. 12:10
Re: [GB] Fra Inverness over Kyle of Lochalsh Line til Mallaig Ronny Maarud 36 16. September 2019, kl. 12:15

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn