Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [GB] Ja, men det var hyggelig Tore
Tore Wahl
09. October 2019, kl. 08:57
Jeg elsker slike reise skildringer og det gikk med 2 kopper kaffe..::24::

Ronny Maarud
Ja, men det var hyggelig Tore, at du orket å pløye deg gjennom hele serien med bilder, og attpåtil sette noen stjerner, samtidig som du skrev noen ord. Veldig hyggelig at man ikke bare "flagrer" rett forbi !
Håper at kaffen ikke ble kald underveis.

Neste gang tror jeg det blir en stopp på Glasgow Central station, eller kanskje Rüdesheim i juli.
Vi få se.

Det ble for sent til å skrive sammen : It was ment to be saken.
Kan tenkes at den kommer i en oppfølger.
[GB] Ja, men det var hyggelig Tore
Ronny Maarud (19)
09. October 2019, kl. 08:51
Re: [GB] Ja, men det var hyggelig Tore
Tore Wahl (15)
Jeg elsker slike reise skildringer og det gikk med 2 kopper kaffe..::24::

Ronny Maarud
Ja, men det var hyggelig Tore, at du orket å pløye deg gjennom hele serien med bilder, og attpåtil sette noen stjerner, samtidig som du skrev noen ord. Veldig hyggelig at man ikke bare "flagrer" rett forbi !
Håper at kaffen ikke ble kald underveis.

Neste gang tror jeg det blir en stopp på Glasgow Central station, eller kanskje Rüdesheim i juli.
Vi få se.

Det ble for sent til å skrive sammen : It was ment to be saken.
Kan tenkes at den kommer i en oppfølger.
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[GB] En august formiddag i Corrour på West Highland Railway (Fryktelig mange bilder) Ronny Maarud 82 08. October 2019, kl. 23:16
Re: [GB] En august formiddag i Corrour på West Highland Railway (Fryktelig mange bilder) Tore Wahl 19 09. October 2019, kl. 08:34
[GB] Ja, men det var hyggelig Tore Ronny Maarud 19 09. October 2019, kl. 08:51
Re: [GB] Ja, men det var hyggelig Tore Tore Wahl 15 09. October 2019, kl. 08:57
Re: [GB] En august formiddag i Corrour på West Highland Railway (Fryktelig mange bilder) Flemming Pedersen 21 09. October 2019, kl. 18:57
Re: [GB] En august formiddag i Corrour på West Highland Railway (Fryktelig mange bilder) Ronny Maarud 18 09. October 2019, kl. 22:48
Re: [GB] En august formiddag i Corrour på West Highland Railway (Fryktelig mange bilder) Flemming Pedersen 12 09. October 2019, kl. 19:03
Re: [GB] En august formiddag i Corrour på West Highland Railway (Fryktelig mange bilder) Bjørn Vermo 23 11. October 2019, kl. 05:38

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn