Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: Mandagsbilder uke 45
Ronny Maarud
07. November 2019, kl. 16:26
Jeg tenke i grunnen at jeg ikke skulle være den første som "takket for maten" for deretter å komme med et spørsmål i tråden.

Disse motorvognene går jo sammenkoblet med sin faste tog stamme. Antall vogner er redusert fra tidligere 5 vogners togsett til dagens 4 vogners togsett. Når jeg justerte opp siden med nummer etc oppdaget jeg dette.
Tabellen vår pr. i dag, stemmer overens med stå i 2003, det er jo litt lenge siden .

Jeg foretrekker jo at vi forsøker å gjøre sidene så bra som mulig, derfor spørsmålet om når man gikk ned fra 5 til 4 vogner. Skulle det dessuten finnes en relevant kilde som opplyser om dagens nummerordning er jo det enda bedre.

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

Type 460 klar til avgang fra Vydrník, 17.9.2017

Fotograf:
Erik Skjelvik

EXIF-data:
NIKON CORPORATION, NIKON D7200
18 mm  -  1/640 sec  -  f/7.1  -  ISO 500

Plassering i gallerierne:
Slovakia > Slovakia: Elektriske motorvogner > ŽSSK 460 (Železničná spoločnosť Slovensko (ŽSSK)) > ŽSSK 460.039+063.358+063.359+063.360+460.040,

Mads Eilertsen

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Mandagsbilder uke 45
Erik Skjelvik (71)
04. November 2019, kl. 19:19
Re: Mandagsbilder uke 45
Ronny Maarud (23)
Jeg tenke i grunnen at jeg ikke skulle være den første som "takket for maten" for deretter å komme med et spørsmål i tråden.

Disse motorvognene går jo sammenkoblet med sin faste tog stamme. Antall vogner er redusert fra tidligere 5 vogners togsett til dagens 4 vogners togsett. Når jeg justerte opp siden med nummer etc oppdaget jeg dette.
Tabellen vår pr. i dag, stemmer overens med stå i 2003, det er jo litt lenge siden .

Jeg foretrekker jo at vi forsøker å gjøre sidene så bra som mulig, derfor spørsmålet om når man gikk ned fra 5 til 4 vogner. Skulle det dessuten finnes en relevant kilde som opplyser om dagens nummerordning er jo det enda bedre.

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

Type 460 klar til avgang fra Vydrník, 17.9.2017

Fotograf:
Erik Skjelvik

EXIF-data:
NIKON CORPORATION, NIKON D7200
18 mm  -  1/640 sec  -  f/7.1  -  ISO 500

Plassering i gallerierne:
Slovakia > Slovakia: Elektriske motorvogner > ŽSSK 460 (Železničná spoločnosť Slovensko (ŽSSK)) > ŽSSK 460.039+063.358+063.359+063.360+460.040,

Mads Eilertsen

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
Mandagsbilder uke 45 Erik Skjelvik 71 04. November 2019, kl. 19:19
Re: Mandagsbilder uke 45 Ronny Maarud 23 07. November 2019, kl. 16:26

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn