Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [UZ] Usbekistan del 5. Bukhara (Buxoro)
Ronny Maarud
21. January 2020, kl. 08:31
Tore Wahl
Tar en runde til før helgen da mange har vært inne å sett tråden, men dårlig med kommentarer...

Tja....jeg forstår hva du mener, men har sluttet å reflektere så mye over antall kommentarer. Jeg legger ut mine bildeserier når jeg kjenner at jeg har overskudd til det.
Blåøyd som jeg er, så tror jeg at flere setter pris på en slik serie, selv om man ikke skriver en hel skolestil som følger bildene jeg legger ut i en tråd .

Men dette med kommentarer, siden du velger å ta dette opp enda en gang Tore, så er dette blitt en vanskelig sak å håndtere.
Jeg for min del har etterhvert blitt restriktiv med å gi denslags !

Årsaken til at jeg er blitt restriktiv er helt enkelt at jeg IKKE ønsker bråk etter at en kommentar i en tråd, eller til et bilde er gitt. Det er riktig ille at det har blitt slik at man ikke skal kunne uttrykke hva man mener, uten at det skal oppstå personkonflikter etterpå.

Jeg driver ikke Jernbane.Net for at mennesker med samme interesse skal krangle om bagateller, jeg driver Jernbane.Net for at man blant annet skal ha det hyggelig.

Takk for bildeserien !

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

[UZ] Usbekistan del 5. Bukhara (Buxoro)
Tore Wahl (162)
17. January 2020, kl. 10:54
Flemming Pedersen (47)
17. January 2020, kl. 11:07
Tore Wahl (37)
20. January 2020, kl. 07:47
Ronny Maarud (34)
Tore Wahl
Tar en runde til før helgen da mange har vært inne å sett tråden, men dårlig med kommentarer...

Tja....jeg forstår hva du mener, men har sluttet å reflektere så mye over antall kommentarer. Jeg legger ut mine bildeserier når jeg kjenner at jeg har overskudd til det.
Blåøyd som jeg er, så tror jeg at flere setter pris på en slik serie, selv om man ikke skriver en hel skolestil som følger bildene jeg legger ut i en tråd .

Men dette med kommentarer, siden du velger å ta dette opp enda en gang Tore, så er dette blitt en vanskelig sak å håndtere.
Jeg for min del har etterhvert blitt restriktiv med å gi denslags !

Årsaken til at jeg er blitt restriktiv er helt enkelt at jeg IKKE ønsker bråk etter at en kommentar i en tråd, eller til et bilde er gitt. Det er riktig ille at det har blitt slik at man ikke skal kunne uttrykke hva man mener, uten at det skal oppstå personkonflikter etterpå.

Jeg driver ikke Jernbane.Net for at mennesker med samme interesse skal krangle om bagateller, jeg driver Jernbane.Net for at man blant annet skal ha det hyggelig.

Takk for bildeserien !

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
[UZ] Usbekistan del 5. Bukhara (Buxoro) Tore Wahl 162 17. January 2020, kl. 10:54
Re: [UZ] Usbekistan del 5. Bukhara (Buxoro) Flemming Pedersen 47 17. January 2020, kl. 11:07
Re: [UZ] Usbekistan del 5. Bukhara (Buxoro) Tore Wahl 37 20. January 2020, kl. 07:47
Re: [UZ] Usbekistan del 5. Bukhara (Buxoro) Ronny Maarud 34 21. January 2020, kl. 08:31

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn