Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
[HR] Min prioritering og fokus er .....
Ronny Maarud
26. March 2020, kl. 17:46
Tore Wahl
Var lite med kommentarer å få her også.. Tenkte jeg skulle fortsette fra Kroatia, men veit ikke om det er et ønske..

Hei Tore.
Dette svaret er ikke bare til deg, men til flere ......

Min prioritering og fokus er at alle bilder som går inn i galleriet skal få et minimum av tekniske beskrivelser på den aktuelle bildesiden bildene sorteres til. Det er en jobb som koster timevis av arbeid. Derfor går mitt fokus litt opp og litt ned i den mening at jeg velger bort å kommentere i noen tråder.

Tiden tillater det helt enkelt ikke.

Siste 14 dager er brukt til å får orden på smalsporvogner fra Sveits, den jobben er ikke på lange veier ferdig. Samtidig har jeg i perioder forsøkt å hente fram gamle bilder som har havnet på utsiden av databasen.
Til det retter jeg opp sider som ikke vises tilfredsstillende på mobile apparater.

Jeg kan velge å la alle bilder gå inn i en stor haug, eller jeg kan velge en annen løsning.
Det er vel grunn til å anta at det er bra om haugen ikke havner i et stor svart hull ?

Summen av Kardemommen er at tiden blir litt for kort til å kommentere alle tråder med bilder. Jeg ser i alle tråder, men pr. dato er vi 2.068 brukere registrert. Om 15 % valgte på si takk for titten, så ville det antagelig bli mer givende for deg, og andre å dele bilder.

Våren 2019 hadde vi en periode med hva jeg kaller kontra produktiv virksomhet. rundt nettstedet.
Jernbane.Net lider fortsatt av det ....

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

[HR] Kroatia 2019 del 1. Split - Solin.
Tore Wahl (137)
18. March 2020, kl. 18:02
Re: [HR] Kroatia 2019 del 1. Split - Solin.
Tore Wahl (28)
26. March 2020, kl. 16:51
[HR] Min prioritering og fokus er .....
Ronny Maarud (27)
Erik Skjelvik (22)
26. March 2020, kl. 18:33
Svein Rune Kjønnø (21)
28. March 2020, kl. 16:20
Knut Erik Hagen (20)
30. March 2020, kl. 01:38
Tore Wahl
Var lite med kommentarer å få her også.. Tenkte jeg skulle fortsette fra Kroatia, men veit ikke om det er et ønske..

Hei Tore.
Dette svaret er ikke bare til deg, men til flere ......

Min prioritering og fokus er at alle bilder som går inn i galleriet skal få et minimum av tekniske beskrivelser på den aktuelle bildesiden bildene sorteres til. Det er en jobb som koster timevis av arbeid. Derfor går mitt fokus litt opp og litt ned i den mening at jeg velger bort å kommentere i noen tråder.

Tiden tillater det helt enkelt ikke.

Siste 14 dager er brukt til å får orden på smalsporvogner fra Sveits, den jobben er ikke på lange veier ferdig. Samtidig har jeg i perioder forsøkt å hente fram gamle bilder som har havnet på utsiden av databasen.
Til det retter jeg opp sider som ikke vises tilfredsstillende på mobile apparater.

Jeg kan velge å la alle bilder gå inn i en stor haug, eller jeg kan velge en annen løsning.
Det er vel grunn til å anta at det er bra om haugen ikke havner i et stor svart hull ?

Summen av Kardemommen er at tiden blir litt for kort til å kommentere alle tråder med bilder. Jeg ser i alle tråder, men pr. dato er vi 2.068 brukere registrert. Om 15 % valgte på si takk for titten, så ville det antagelig bli mer givende for deg, og andre å dele bilder.

Våren 2019 hadde vi en periode med hva jeg kaller kontra produktiv virksomhet. rundt nettstedet.
Jernbane.Net lider fortsatt av det ....

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
[HR] Kroatia 2019 del 1. Split - Solin. Tore Wahl 137 18. March 2020, kl. 18:02
Re: [HR] Kroatia 2019 del 1. Split - Solin. Tore Wahl 28 26. March 2020, kl. 16:51
[HR] Min prioritering og fokus er ..... Ronny Maarud 27 26. March 2020, kl. 17:46
Re: [HR] Kroatia 2019 del 1. Split - Solin. Erik Skjelvik 22 26. March 2020, kl. 18:33
Re: [HR] Kroatia 2019 del 1. Split - Solin. Svein Rune Kjønnø 21 28. March 2020, kl. 16:20
Re: [HR] Kroatia 2019 del 1. Split - Solin. Knut Erik Hagen 20 30. March 2020, kl. 01:38

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn