Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [UA] Järnvägstunneln Tunnel of Love !
Martin Øksnevad
01. June 2020, kl. 00:28
Tore Wahl
Denne artig strekningen viste jeg ikke om da jeg var forbi der for et par år siden. Så reportasje om den en stund etter i TV program eller avis reportasje. Populært sted for folket å ta vandreturen i gjennom.

Ronny Maarud
Jeg må jo si, at jeg er noe overrasket over at denne spesielle jernbanelinjen i Ukraina IKKE er forsøkt dokumentert av noen av våre reisende som velger å farte mot Østerled. Tunnel of Love er en 5 kilometer lang tunnel som kun består av biologisk materie som er brytes ned helt naturlig.
Tunnelen finner vi ved Klevan i Ukraina, og vil du vite mer, å se noen fantastiske bilder, så følger du denne linken.

Chris Tarrant var der i en av sine episoder. Han sto framme på et lokomotiv med megafon og ba folk flytte seg fra skinnegangen.

Hele denne episoden er fra Ukraina og Tunnel of Love starter ca. 17 min. uti episoden (tilgjengelig til 28. januar 2021 hos NRK):
https://tv.nrk.no/serie/verdens-toeffeste-togturer/sesong/5/episode/3/avspiller

Oppdatert 1 gang(er). Siste gang oppdatert 01.06.2020 01:00 av Martin Øksnevad.
[UA] Järnvägstunneln Tunnel of Love !
Ronny Maarud (75)
29. May 2020, kl. 20:37
Tore Wahl (60)
31. May 2020, kl. 23:52
Martin Øksnevad (64)
Tore Wahl (53)
01. June 2020, kl. 09:19
Tore Wahl
Denne artig strekningen viste jeg ikke om da jeg var forbi der for et par år siden. Så reportasje om den en stund etter i TV program eller avis reportasje. Populært sted for folket å ta vandreturen i gjennom.

Ronny Maarud
Jeg må jo si, at jeg er noe overrasket over at denne spesielle jernbanelinjen i Ukraina IKKE er forsøkt dokumentert av noen av våre reisende som velger å farte mot Østerled. Tunnel of Love er en 5 kilometer lang tunnel som kun består av biologisk materie som er brytes ned helt naturlig.
Tunnelen finner vi ved Klevan i Ukraina, og vil du vite mer, å se noen fantastiske bilder, så følger du denne linken.

Chris Tarrant var der i en av sine episoder. Han sto framme på et lokomotiv med megafon og ba folk flytte seg fra skinnegangen.

Hele denne episoden er fra Ukraina og Tunnel of Love starter ca. 17 min. uti episoden (tilgjengelig til 28. januar 2021 hos NRK):
https://tv.nrk.no/serie/verdens-toeffeste-togturer/sesong/5/episode/3/avspiller

Oppdatert 1 gang(er). Siste gang oppdatert 01.06.2020 01:00 av Martin Øksnevad.
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[UA] Järnvägstunneln Tunnel of Love ! Ronny Maarud 75 29. May 2020, kl. 20:37
Re: [UA] Järnvägstunneln Tunnel of Love ! Tore Wahl 60 31. May 2020, kl. 23:52
Re: [UA] Järnvägstunneln Tunnel of Love ! Martin Øksnevad 64 01. June 2020, kl. 00:28
Re: [UA] Järnvägstunneln Tunnel of Love ! Tore Wahl 53 01. June 2020, kl. 09:19

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn