Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [RO] Dette gjelder definitivt for rullende materiell som fordeles til Norske operatører.
Tore Wahl
29. June 2020, kl. 09:15
Takk for kommentarene Ronny.. Når jeg er usikker da lar dere i teamet som er spesialister ta seg av identifiseringen. Derfor forhånds sortere jeg ikke slike bilder.
Synd at du ikke er i form for tiden, men håper du er ved god helse igjen snart. Godt du fikk den flotte sommeren i 2019, for hadde du planlagt en slik reise sommer i 2020 hadde alt gått i dass.. Skal man kalle slikt flaks ..eller..::glis::

Ronny Maarud
Hei.

Takk for bildene!
Jeg regner meg ikke som ekspert på noe som helst, men jeg har etterhvert blitt ganske god på å søke, og finne.

Beklageligvis finnes det ingen mulighet til at jeg kan bidra med spesielt mye i noen uker framover. Forhåpentlig har resten av admin teamet mulighet til å sortere litt i sommer.

Men også for disse er det jo slik at alle er avhengig av at opplysningene på bildene er korrekte. Dessuten er melodien at : Dersom man ikke VET med sikkerhet hva man skal sortere lokomotiver - vogner og annet til, da er det bedre for alle at det IKKE å forhånd sorteres.
Dette gjelder definitivt for rullende materiell som fordeles til Norske operatører.

Ha en fortsatt god sommer.
[RO] Romania 2019 del 7. Timișoara Sporvogner og Tog.
Tore Wahl (112)
28. June 2020, kl. 12:14
Re: [RO] Romania 2019 del 7. Timișoara Sporvogner og Tog.
Sören Heise (29)
28. June 2020, kl. 15:43
Tore Wahl (22)
29. June 2020, kl. 09:10
Sören Heise (23)
29. June 2020, kl. 12:07
29. June 2020, kl. 09:15
Takk for kommentarene Ronny.. Når jeg er usikker da lar dere i teamet som er spesialister ta seg av identifiseringen. Derfor forhånds sortere jeg ikke slike bilder.
Synd at du ikke er i form for tiden, men håper du er ved god helse igjen snart. Godt du fikk den flotte sommeren i 2019, for hadde du planlagt en slik reise sommer i 2020 hadde alt gått i dass.. Skal man kalle slikt flaks ..eller..::glis::

Ronny Maarud
Hei.

Takk for bildene!
Jeg regner meg ikke som ekspert på noe som helst, men jeg har etterhvert blitt ganske god på å søke, og finne.

Beklageligvis finnes det ingen mulighet til at jeg kan bidra med spesielt mye i noen uker framover. Forhåpentlig har resten av admin teamet mulighet til å sortere litt i sommer.

Men også for disse er det jo slik at alle er avhengig av at opplysningene på bildene er korrekte. Dessuten er melodien at : Dersom man ikke VET med sikkerhet hva man skal sortere lokomotiver - vogner og annet til, da er det bedre for alle at det IKKE å forhånd sorteres.
Dette gjelder definitivt for rullende materiell som fordeles til Norske operatører.

Ha en fortsatt god sommer.
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[RO] Romania 2019 del 7. Timișoara Sporvogner og Tog. Tore Wahl 112 28. June 2020, kl. 12:14
Re: [RO] Romania 2019 del 7. Timișoara Sporvogner og Tog. Sören Heise 29 28. June 2020, kl. 15:43
Re: [RO] Romania 2019 del 7. Timișoara Sporvogner og Tog. Tore Wahl 22 29. June 2020, kl. 09:10
Re: [RO] Romania 2019 del 7. Timișoara Sporvogner og Tog. Sören Heise 23 29. June 2020, kl. 12:07
Re: [RO] Dette gjelder definitivt for rullende materiell som fordeles til Norske operatører. Ronny Maarud 35 28. June 2020, kl. 16:13
Re: [RO] Dette gjelder definitivt for rullende materiell som fordeles til Norske operatører. Tore Wahl 26 29. June 2020, kl. 09:15
Re: [RO] Dette gjelder definitivt for rullende materiell som fordeles til Norske operatører. Ronny Maarud 22 29. June 2020, kl. 11:07

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn