Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [CH] Glacier Express mot Filisur.(Etappe 1. Brig - Disentis/Mustér)
Ronny Maarud
20. September 2020, kl. 18:34
Tore Wahl
Nok en gang takk en flott reise skildring fra Sveits Ronny på meter spor... Mange nye inntrykk her som må fordøyes utover kvelden. Alltid flott med slike tråder fra Sveits.::glis::

Takk for det Tore,

Tore Wahl
Håper mulighetene åpner seg igjen for nye turer..

Så på Herr Nakstad på TV2 akkurat nå
Han låter litt pessimistisk når han antyder vaksine muligheter for en del av befolkningen medio 2021, og han tror ikke på den store friheten til reiser før i 2022.

Personlig vil jeg vel si at å sitte på et fly eller tog med munnbind over nesa i flere timer, det gir liten eller ingen frihetsfølelse. Om bruk av munnbind kommer til å være kravet for å reise med offentlige kommunikasjonsmidler fram til 2022 eller lengre, da håper jeg at jeg fortsatt er såpass i hodet at jeg kan kjøre bil.

Når det kommer til tilgangen til vaksinering, så er det jo veldig avhengig av hvordan stormaktene kommer til å opptre.
Det er nok en del skjær i sjøen framover ja.....

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

[CH] Glacier Express mot Filisur.(Etappe 1. Brig - Disentis/Mustér)
Ronny Maarud (144)
19. September 2020, kl. 23:16
Flemming Pedersen (26)
20. September 2020, kl. 13:56
Ronny Maarud (17)
20. September 2020, kl. 15:34
Ronny Maarud (24)
Ronny Maarud (20)
10. October 2020, kl. 23:06
Tore Wahl
Nok en gang takk en flott reise skildring fra Sveits Ronny på meter spor... Mange nye inntrykk her som må fordøyes utover kvelden. Alltid flott med slike tråder fra Sveits.::glis::

Takk for det Tore,

Tore Wahl
Håper mulighetene åpner seg igjen for nye turer..

Så på Herr Nakstad på TV2 akkurat nå
Han låter litt pessimistisk når han antyder vaksine muligheter for en del av befolkningen medio 2021, og han tror ikke på den store friheten til reiser før i 2022.

Personlig vil jeg vel si at å sitte på et fly eller tog med munnbind over nesa i flere timer, det gir liten eller ingen frihetsfølelse. Om bruk av munnbind kommer til å være kravet for å reise med offentlige kommunikasjonsmidler fram til 2022 eller lengre, da håper jeg at jeg fortsatt er såpass i hodet at jeg kan kjøre bil.

Når det kommer til tilgangen til vaksinering, så er det jo veldig avhengig av hvordan stormaktene kommer til å opptre.
Det er nok en del skjær i sjøen framover ja.....

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
[CH] Glacier Express mot Filisur.(Etappe 1. Brig - Disentis/Mustér) Ronny Maarud 144 19. September 2020, kl. 23:16
Re: [CH] Glacier Express mot Filisur.(Etappe 1. Brig - Disentis/Mustér) Flemming Pedersen 26 20. September 2020, kl. 13:56
Re: [CH] Glacier Express mot Filisur.(Etappe 1. Brig - Disentis/Mustér) Ronny Maarud 17 20. September 2020, kl. 15:34
Re: [CH] Glacier Express mot Filisur.(Etappe 1. Brig - Disentis/Mustér) Tore Wahl 21 20. September 2020, kl. 17:46
Re: [CH] Glacier Express mot Filisur.(Etappe 1. Brig - Disentis/Mustér) Tore Wahl 22 20. September 2020, kl. 17:47
Re: [CH] Glacier Express mot Filisur.(Etappe 1. Brig - Disentis/Mustér) Ronny Maarud 24 20. September 2020, kl. 18:34
Re: [CH] Glacier Express mot Filisur.(Etappe 1. Brig - Disentis/Mustér) Tore Wahl 32 21. September 2020, kl. 15:58
Re: [CH] Glacier Express mot Filisur.(Etappe 1. Brig - Disentis/Mustér) Ronny Maarud 20 10. October 2020, kl. 23:06

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn