Tore Wahl
13. January 2021, kl. 10:04
Synes det er en del av interessen vår å vise slike bilder også som du tar frem her. Vi har forskjellig oppfatning av situasjonen og når tog plutselig dukker opp etc etc... Men uansett er det godt vi har forskjellige oppfatninger. Eller ville det bli kjedelig hvis alle synes det samme..

For øvrig var helgen i Ängelholm en fantastisk opplevelse. Glad jeg tok turen dit med alle opplevelsene vi fikk der..
Ronny Maarud
Tore Wahl
Takk til dere for stjerner og kommentarer.. Dere to er alltid flinke med slikt..
Bare en kommentar til Ronny.. Bilde med gutta og bagasjen er et bilde som viser togfotografer på tur med fotoutstyr bagasje som en del av greia.. Det var meningen med bilde. Men jeg skjønner hva du mener med forstyrrende.
Spørsmålet er vel om ikke bildet hadde blitt en bedre gjenfortelling av situasjonen ved å "møblere" om litt ?
Kanskje planlagt det slik at personene hadde vært hovedmotivet.
Muligens stille spørsmålet: Hva er det jeg virkelig ønsker å formidle.
Nå sier jeg ikke at disse bilder er så mye bedre, men disse illustrerer hva jeg mener.
|
Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net
|
Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
|
Dette er den mer esktreme sorten, men viser jo egentlig ikke at det er en Trainspotter med mindre man ikke setter bildet inn i rett kontekst, Som frittstående motiv kunne bildet like gjerne være tatt nær en badestrand, fuglenek, bisonfarm .....
|