Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [CH] Det er godt å være norsk i Sveits
Kjetil R. Jørgensen
18. June 2021, kl. 20:42
Etter den lange karantenen underveis kan man aldri vite. Siden det tydeligvis ble trukket av spisevognselskap-lok antar jeg det var spiseplikt ombord. I alle fall hvis du skulle ha påfyll av flytende (diesel).

For å være litt seriøs mener jeg denne transporten er et tydelig signal på hvorfor lastebilen fort slår toget i konkurransen. Det bygges mange murer i jernbanen. Så kan man si mye om jernbanepakke IV, men den er i alle fall et forsøk på å slå ned noen av disse dels unødvendige murene som er mest til skade.
[CH] Det er godt å være norsk i Sveits
Ronny Maarud (82)
18. June 2021, kl. 18:54
[CH] Det er godt å være norsk i Sveits
Knut Erik Hagen (31)
18. June 2021, kl. 19:12
Kjetil R. Jørgensen (31)
Knut Erik Hagen (32)
18. June 2021, kl. 20:52
Etter den lange karantenen underveis kan man aldri vite. Siden det tydeligvis ble trukket av spisevognselskap-lok antar jeg det var spiseplikt ombord. I alle fall hvis du skulle ha påfyll av flytende (diesel).

For å være litt seriøs mener jeg denne transporten er et tydelig signal på hvorfor lastebilen fort slår toget i konkurransen. Det bygges mange murer i jernbanen. Så kan man si mye om jernbanepakke IV, men den er i alle fall et forsøk på å slå ned noen av disse dels unødvendige murene som er mest til skade.
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[CH] Det er godt å være norsk i Sveits Ronny Maarud 82 18. June 2021, kl. 18:54
[CH] Det er godt å være norsk i Sveits Knut Erik Hagen 31 18. June 2021, kl. 19:12
Re: [CH] Det er godt å være norsk i Sveits Kjetil R. Jørgensen 31 18. June 2021, kl. 20:42
Re: [CH] Det er godt å være norsk i Sveits Knut Erik Hagen 32 18. June 2021, kl. 20:52

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn