Ronny Maarud
20. October 2021, kl. 15:13
Tore Wahl
Łódź og MPK Pesa PESA Tramicus 122N nr. 1854. Denne ser det ut til at det er levert 10 stk av i 2008 hvis Wikipedia er riktig..
[
en.wikipedia.org]
|
Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net
Ja ja...Wikipedia ja, mjooo det er jo en kilde, men ikke alltid like oppdatert, noen man heller ikke alltid skal forvente. Det er nok mange ganger bedre å benytte kilder som retter seg mot oss med spesielle interesser.
Når det gjelder bytrafikken så er det slik at
dette er den bedre kilde å benytte seg av, heller ikke alltid overensstemmende med virkelighten, men ofte bedre enn Wikipedia.
Wikipedia er utmerket når det gjelder tekniske beskrivelser, men holder ikke mål når det gjelder endringer.
Łódź hadde 10 sporvogner av typen, kun 8 tilbake i drift.
1853 og 1858 er ute av drift.
Bydgoszcz, eller Bromberg har 2 vogner av typen, med nummer 364 - 365.
Så velger jeg å ta opp en sak som også jeg synder mot, men jeg forsøker å gjøre noe med det, men er ikke spesielt flink til å få det til. Innlegg med så mange bilder er ikke billig å laste ned for den som bruker mobile nettverk.
Riktig ille blir det om man som noen gjør, bruker siteringsfunksjonen med alle bilder intakte.
Har du et forslag som gjør at vi blir flinkere til å redusere antall bilder i trådene til en mer mobilt tilpasset mengde Tore ?
Andre får gjerne også komme med forslag til forbedringer.
Hilsen en som har brukt opp "surfpotten" sin på mobilen, for denne måneden.