Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [NO]Krøderbanen
Ronny Maarud
16. January 2021, kl. 21:14
Vestein Øvrom

Du legger ut linker til aviser (f. eks. VG), til andre fora (eks. svenske jernbaneforum), til egne videoer på tuben. Hvorfor skal andre forholde seg til andre standarder? Jeg skjønner at du ikke liker NJK, men prøv å glatte over... ::glis::

Egentlig kjenner jeg ikke helt for å gå inn i noen større polemikk meg deg overhode, det toget avgikk for mange år siden. Men jeg må få uttrykke at jeg synes det er hyggelig at du deltar i blant, men du kan muligens vurdere å krype opp av skyttergrava snart ?

Mitt fokus er å gjøre dette nettsted så bra som mulig ut fra forutsettingene som finnes.
Og jeg synes faktisk at jeg gjør en rimelig bra jobb ut fra forutsettingene som finnes.

Det er både rasjonelt og tidsbesparende å spørre deg og andre om hjelp til å finne opplysninger.
Så hvorfor skal jeg ikke be om hjelp når jeg ser at jeg behøver det ?

For øvrig kan jeg ikke huske at jeg har nektet noen som helst å linke til Youtube, aviser, eller andre nettforum.

Jeg har vel mer ivret for at man skal kalle forumene for sitt rette navn, i stedet for å henvise til "Et naboforum" !

Du har rett i at NJK ikke er My Cup of Tea, men jeg tror at vi som en gruppe relativt voksne menn, bør kunne klare å omtale hverandre med noenlunde hyggelige ord.

Du får gjerne fortsette å hugge på meg du vet du, jeg byr deg gjerne på den muligheten, selv om jeg synes det er tarvelig å holde den ballen rullende i årevis.

Hilsen Ronny.
#trainspottingbyronny

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Krøderbanen
Morten Eckhoff (901)
06. November 2016, kl. 15:55
Re: Krøderbanen
Knut Grønlund (179)
06. November 2016, kl. 18:09
[NO]Krøderbanen
Ronny Maarud (72)
15. January 2021, kl. 10:33
Aksel Lister (51)
15. January 2021, kl. 11:43
Trygve Kåsa (49)
15. January 2021, kl. 12:17
Aksel Lister (51)
15. January 2021, kl. 12:21
Ronny Maarud (57)
15. January 2021, kl. 12:39
Johnny Hvitmyren (50)
15. January 2021, kl. 12:53
Ronny Maarud (48)
15. January 2021, kl. 13:01
Vestein Øvrom (55)
16. January 2021, kl. 20:41
Ronny Maarud (44)
Vestein Øvrom (56)
16. January 2021, kl. 21:40
Vestein Øvrom

Du legger ut linker til aviser (f. eks. VG), til andre fora (eks. svenske jernbaneforum), til egne videoer på tuben. Hvorfor skal andre forholde seg til andre standarder? Jeg skjønner at du ikke liker NJK, men prøv å glatte over... ::glis::

Egentlig kjenner jeg ikke helt for å gå inn i noen større polemikk meg deg overhode, det toget avgikk for mange år siden. Men jeg må få uttrykke at jeg synes det er hyggelig at du deltar i blant, men du kan muligens vurdere å krype opp av skyttergrava snart ?

Mitt fokus er å gjøre dette nettsted så bra som mulig ut fra forutsettingene som finnes.
Og jeg synes faktisk at jeg gjør en rimelig bra jobb ut fra forutsettingene som finnes.

Det er både rasjonelt og tidsbesparende å spørre deg og andre om hjelp til å finne opplysninger.
Så hvorfor skal jeg ikke be om hjelp når jeg ser at jeg behøver det ?

For øvrig kan jeg ikke huske at jeg har nektet noen som helst å linke til Youtube, aviser, eller andre nettforum.

Jeg har vel mer ivret for at man skal kalle forumene for sitt rette navn, i stedet for å henvise til "Et naboforum" !

Du har rett i at NJK ikke er My Cup of Tea, men jeg tror at vi som en gruppe relativt voksne menn, bør kunne klare å omtale hverandre med noenlunde hyggelige ord.

Du får gjerne fortsette å hugge på meg du vet du, jeg byr deg gjerne på den muligheten, selv om jeg synes det er tarvelig å holde den ballen rullende i årevis.

Hilsen Ronny.
#trainspottingbyronny

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
Krøderbanen Morten Eckhoff 901 06. November 2016, kl. 15:55
Re: Krøderbanen Knut Grønlund 179 06. November 2016, kl. 18:09
[NO]Krøderbanen Ronny Maarud 72 15. January 2021, kl. 10:33
Re: [NO]Krøderbanen Aksel Lister 51 15. January 2021, kl. 11:43
Re: [NO]Krøderbanen Trygve Kåsa 49 15. January 2021, kl. 12:17
Re: [NO]Krøderbanen Aksel Lister 51 15. January 2021, kl. 12:21
Re: [NO]Krøderbanen Ronny Maarud 57 15. January 2021, kl. 12:39
Re: [NO]Krøderbanen Johnny Hvitmyren 50 15. January 2021, kl. 12:53
Re: [NO]Krøderbanen Ronny Maarud 48 15. January 2021, kl. 13:01
Re: [NO]Krøderbanen Vestein Øvrom 55 16. January 2021, kl. 20:41
Re: [NO]Krøderbanen Ronny Maarud 44 16. January 2021, kl. 21:14
Re: [NO]Krøderbanen Vestein Øvrom 56 16. January 2021, kl. 21:40

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn