Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
[NO] Gåter og Quiz bilder.
Lagt inn av Ronny Maarud 

Ronny Maarud
[NO] Gåter og Quiz bilder.
20. April 2017, kl. 23:08
Det finnes nå tilsammen 263 Gåter og Quiz bilder å forlyste seg med om man ønsker.
Alle samlet på ett sted.

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

Hvor?, 18.8.2014

Fotograf:
Tom-Inge Kjensli

EXIF-data:
Ingen EXIF-data tilgjengelige

Plassering i gallerierne:
Tema > Spesialside for Parkerte Bilder > Gåter og Quiz (Bilder spares for ettertiden) > Alle

Tore Wahl
Re: [NO] Gåter og Quiz bilder.
21. April 2017, kl. 10:44
Jeg husker ikke og klarer ikke å få frem bildene, men her er i alle fall svar på mine i "parkerte bilder mappa"

[jernbane.net]

Stedet er Perkovic og sitter på toget til Split.. Til høyre går linjen til Sibenik

[jernbane.net]

Dette er jernbanestasjonen i Almeria Spania.. sett mot utskipnings rampen på kaia.

[jernbane.net]

Her ser vi svingen før bil og jernbanebroen inn til Rødberg stasjon Numedalsbanen... Sett mot Kongsberg.

[jernbane.net]

Gamle Kuala Lumpur stasjon sett mot nye KL Sentral.

Så da er det opp til dere om de skal bevares eller i "sorte hullet"..
Ronny Maarud
21. April 2017, kl. 10:51
Gåte og Quiz bilder kommer uansett til å bli bevart.
Men om du kjenner for en eller annen gang å laste opp bildene med rett tid / sted så er det opp til deg.
Almeria bildet er absolutt ett som bør tas vare på.

Hva vi gjør med resten har jeg ikke tenkt så mye over foreløpig, klart er at det er hundrevis av bilder med blant annet mitt navn på som kommer til å slettes.

Tore Wahl
21. April 2017, kl. 10:57
Det er mange bilder fra Almeria og Kuala Lumpur i galleriet, så det er egentlig ikke noe å ta vare på i fremtiden disse bildene her da det blir dobbelt opp i galleriet....
Greit å få ryddet opp..

Ronny Maarud
Men om du kjenner for en eller annen gang å laste opp bildene med rett tid / sted så er det opp til deg.

Hva vi gjør med resten har jeg ikke tenkt så mye over foreløpig, klart er at det er hundrevis av bilder med blant annet mitt navn på som kommer til å slettes.
Ronny Maarud
21. April 2017, kl. 10:59
Har ikke tid til å sjekke mot dubletter :-D
Men oppdager jeg slike så forsvinner slikt etterhvert.

Tore Wahl
Det er mange bilder fra Almeria og Kuala Lumpur i galleriet, så det er egentlig ikke noe å ta vare på i fremtiden disse bildene her da det blir dobbelt opp i galleriet....
Greit å få ryddet opp..

Ronny Maarud

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn