Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
[SE] Det var bedre før !
Lagt inn av Ronny Maarud 

Ronny Maarud
[SE] Det var bedre før !
14. November 2017, kl. 10:55
Om man har litt sans for små detaljer vil du garantert se noen godt gjemte småting som forteller at Stockholm C som på så mange andre steder, har hatt en lang tradisjon for det som med enkelhet forteller om at du befinner deg på en jernbanestasjon som ikke ble bygget i går.
I min ungdom var det en restaurant med varm mat oppe der SJ har sin Lounge i dag, der nede du går inn til Mc Donald var det en utstilling av lokomotiv modeller.
Til venstre i bildet kunne du gå inn på Orientexspressen, går du inn der i dag kan du få en overpriset Hamburger i selskap med 44 TV apparater.
Det VAR BEDRE før !

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

SJ Lounge på Stockholm C, 6.11.2017

Fotograf:
Ronny Maarud

EXIF-data:
Canon, Canon EOS 5D Mark III
187 mm  -  1/60 sec  -  f/5.6  -  ISO 1000

Plassering i gallerierne:
Sverige > Baner og stasjoner > 37 - Stockholm C – Märsta - Uppsala C > Stockholm Central - interiør

Hilsen Ronny.
Jernbane.NetGo = 998 poeng
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Bodo G. Meier
Re: [SE] Det var bedre før !
14. November 2017, kl. 12:06
Ronny Maarud
Til venstre i bildet kunne du gå inn på Orientexspressen, går du inn der i dag kan du få en overpriset Hamburger i selskap med 44 TV apparater.

La meg gjette: Sportsbar O'Learys?

Jeg må imidlertid innrømme at jeg ved mitt til nå éneste besøk hos O'Learys i Malmö C ikke ble skuffet.
Sen nattmat før det ble nattoget mot Stockholm.

Hilsen,
Bodo
---
Mannen förklarade, att "han hoppat på fel tåg", vilken förklaring emellertid lät rätt onaturlig, all den stund mannen var nykter. :D
Transittrafik för Tyskland - polisiära insatser 1942

Oppdatert 1 gang(er). Siste gang oppdatert 14.11.2017 12:11 av Bodo G. Meier.
Ronny Maarud
Re: [SE] Det var bedre før !
14. November 2017, kl. 12:28
Bodo G. Meier
Ronny Maarud

La meg gjette: Sportsbar O'Learys?

Jeg må imidlertid innrømme at jeg ved mitt til nå éneste besøk hos O'Learys i Malmö C ikke ble skuffet.
Sen nattmat før det ble nattoget mot Stockholm.

O'Learys har mye bra mat, men jeg går ut på restaurant for å spise, ikke se på TV.
Det kan jeg gjøre hjemme, og jeg gjør det helst ikke når jeg har besøk.

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn