Jernbane.net

Avansert
Støtt oss
[SE] Gamle pendeltåg inngangen på Klarabergsviadukten
Ronny Maarud
08. February 2018, kl. 18:43
Noen ganger har jeg forbannet meg selv for at jeg ikke passet på å ta bilder av disse reklameskilter ved gamle pendeltåg stasjonen ved Gamle pendeltåg inngangen på Klarabergsviadukten på Stockholm C. MTR Express hadde synspunkter på at SJ hadde sin logotype over dørene, men det fantes ingen MTR logotyp. En eller annen i Jernhusen fikk for seg at i stedet for at alle får sette opp en lysreklame, så får alle ta ned lysreklamen.
Og slik er det blitt.
Det er svært lite som minner om at det er en jernbanestasjon du har foran deg der oppe, men du ser rimelig fort at du kan få kjøpt naturvennlig såpe, og fete wienerbrød.
GÅ TA BANEN !

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

Gamle pendeltåg inngangen på Klarabergsviadukten, 6.12.2007

Fotograf:
Ronny Maarud

EXIF-data:
Canon, Canon EOS 10D
70 mm  -  1/15 sec  -  f/4  -  ISO 400

Plassering i gallerierne:
Sverige > Baner og stasjoner > 80 - Mälarbanan - Stockholm - Köping - Hovsta - Örebro > Stockholm Central

Hilsen Ronny.
Jernbane.NetGo = 998 poeng
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

[SE] Gamle pendeltåg inngangen på Klarabergsviadukten
Ronny Maarud (268)
Re: [SE] Gamle pendeltåg inngangen på Klarabergsviadukten
Jan Linde (65)
08. February 2018, kl. 21:03
Re: [SE] Gamle pendeltåg inngangen på Klarabergsviadukten
Anonym bruker (78)
08. February 2018, kl. 23:39
Noen ganger har jeg forbannet meg selv for at jeg ikke passet på å ta bilder av disse reklameskilter ved gamle pendeltåg stasjonen ved Gamle pendeltåg inngangen på Klarabergsviadukten på Stockholm C. MTR Express hadde synspunkter på at SJ hadde sin logotype over dørene, men det fantes ingen MTR logotyp. En eller annen i Jernhusen fikk for seg at i stedet for at alle får sette opp en lysreklame, så får alle ta ned lysreklamen.
Og slik er det blitt.
Det er svært lite som minner om at det er en jernbanestasjon du har foran deg der oppe, men du ser rimelig fort at du kan få kjøpt naturvennlig såpe, og fete wienerbrød.
GÅ TA BANEN !

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

Gamle pendeltåg inngangen på Klarabergsviadukten, 6.12.2007

Fotograf:
Ronny Maarud

EXIF-data:
Canon, Canon EOS 10D
70 mm  -  1/15 sec  -  f/4  -  ISO 400

Plassering i gallerierne:
Sverige > Baner og stasjoner > 80 - Mälarbanan - Stockholm - Köping - Hovsta - Örebro > Stockholm Central

Hilsen Ronny.
Jernbane.NetGo = 998 poeng
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
[SE] Gamle pendeltåg inngangen på Klarabergsviadukten Ronny Maarud 268 08. February 2018, kl. 18:43
Re: [SE] Gamle pendeltåg inngangen på Klarabergsviadukten Jan Linde 65 08. February 2018, kl. 21:03
Re: [SE] Gamle pendeltåg inngangen på Klarabergsviadukten Anonym bruker 78 08. February 2018, kl. 23:39

Beklager, du har ikke tillatelse til å legge inn / svare i dette forumet.