Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
[SE] Livsfarlig Ledning
Ronny Maarud
14. April 2019, kl. 09:36
Det kan ligge mange tanker, men også baktanker bak teksten i disse bondefangere som vi finner langs jernbanene i Sverige.

Livsfarlig Ledning har vi i det siste sett flere eksempler på. Ikke slik at man faller rett ned som en stein, men over tid kan en del av ledelseproblematikken bli direkte livsfarlig for en virksomhets fortsatte eksistens.

I Sverige har vi i dagene hatt noen ikke helt vakre nyheter fra bankverdenen. Nyheter som har utløst noen fallskjermer både her og der.
Slik går nå dagene i BizzNizzenes verden.
En avsløring mer eller mindre spiller vel i det lange løp ikke den helt store rollen.

Akkurat nå er vi her i østen veldig opptatt av hvor det er blitt av katten til Julian Assange.
Noe sier meg at denne intense interesse for dennes katt kommer til å munne ut i enda ett oppsiktsvekkende "nyhetsfløde", som det så fint heter.

Jeg for min del forsøkte i denne eksponeringen å fryse lokomotivet på en viss plass.
Det gikk ikke helt som det var tenkt, men det er bedre å prøve å feile, enn ikke å feile i det hele tatt.

Green Cargo Rd2 1078 og Rd2 1130 passerer en planovergang ved Frändefors. Stedet har blitt en gjenganger som fotograferingsplass.
Man vekkes av klokkene når tog er i anmarsj.
Man kan ta en høneblund mellom slagene.
Det er godt det også, selv om ledelsen faller.

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

Livsfarlig Ledning, ikke helt 100 %, 7.4.2019

Fotograf:
Ronny Maarud

EXIF-data:
Canon, Canon EOS 5D Mark III
155 mm  -  1/800 sec  -  f/13  -  ISO 800

Plassering i gallerierne:
Sverige > Baner og stasjoner > 52 - Kil - Göteborg C (Bergslagsbanan) > Frändefors (Km 380,708)

Tore Wahl
Aksel Lister
Dette likte jeg.
Kari Korkala
Mitt i prick (eller övergången ),Flott bild!

Hilsen Ronny.
Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke.
Jernbane.NetGo = 998 poeng
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Oppdatert 2 gang(er). Siste gang oppdatert 14.04.2019 09:38 av Ronny Maarud.

[SE] Livsfarlig Ledning
Ronny Maarud (113)
Det kan ligge mange tanker, men også baktanker bak teksten i disse bondefangere som vi finner langs jernbanene i Sverige.

Livsfarlig Ledning har vi i det siste sett flere eksempler på. Ikke slik at man faller rett ned som en stein, men over tid kan en del av ledelseproblematikken bli direkte livsfarlig for en virksomhets fortsatte eksistens.

I Sverige har vi i dagene hatt noen ikke helt vakre nyheter fra bankverdenen. Nyheter som har utløst noen fallskjermer både her og der.
Slik går nå dagene i BizzNizzenes verden.
En avsløring mer eller mindre spiller vel i det lange løp ikke den helt store rollen.

Akkurat nå er vi her i østen veldig opptatt av hvor det er blitt av katten til Julian Assange.
Noe sier meg at denne intense interesse for dennes katt kommer til å munne ut i enda ett oppsiktsvekkende "nyhetsfløde", som det så fint heter.

Jeg for min del forsøkte i denne eksponeringen å fryse lokomotivet på en viss plass.
Det gikk ikke helt som det var tenkt, men det er bedre å prøve å feile, enn ikke å feile i det hele tatt.

Green Cargo Rd2 1078 og Rd2 1130 passerer en planovergang ved Frändefors. Stedet har blitt en gjenganger som fotograferingsplass.
Man vekkes av klokkene når tog er i anmarsj.
Man kan ta en høneblund mellom slagene.
Det er godt det også, selv om ledelsen faller.

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

Livsfarlig Ledning, ikke helt 100 %, 7.4.2019

Fotograf:
Ronny Maarud

EXIF-data:
Canon, Canon EOS 5D Mark III
155 mm  -  1/800 sec  -  f/13  -  ISO 800

Plassering i gallerierne:
Sverige > Baner og stasjoner > 52 - Kil - Göteborg C (Bergslagsbanan) > Frändefors (Km 380,708)

Tore Wahl
Aksel Lister
Dette likte jeg.
Kari Korkala
Mitt i prick (eller övergången ),Flott bild!

Hilsen Ronny.
Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke.
Jernbane.NetGo = 998 poeng
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Oppdatert 2 gang(er). Siste gang oppdatert 14.04.2019 09:38 av Ronny Maarud.

Emne Forfatter Vist Lagt inn
[SE] Livsfarlig Ledning Ronny Maarud 113 14. April 2019, kl. 09:36

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn