Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Inspelning av filmen Løvekvinnen, ett spörsmål
Lennart Strömquist
08. July 2019, kl. 12:06
SVT visade i går kväll denna film om en stationsmästares dotter som föddes med päls. Eftersom min far också var stationsmästere får man vara tacksam att denna egenskap att födas med päls inte drabbat alla oss barn till stationsmästare! Man kan undra var filmen spelades in, dvs järnvägsscenerna. Stationshuset? Bangården? Eller är det hela ett hopklipp av olika digitalt manipulerade filmer? Jag tyckte mig nämligen se en mycket kort scen där loket utanför fönstret hade tyskt nummer, 38 någonting.
Vänligen LSq
Inspelning av filmen Løvekvinnen, ett spörsmål
Lennart Strömquist (208)
Re: Inspelning av filmen Løvekvinnen, ett spörsmål
Bjørn Vermo (81)
10. July 2019, kl. 22:02
SVT visade i går kväll denna film om en stationsmästares dotter som föddes med päls. Eftersom min far också var stationsmästere får man vara tacksam att denna egenskap att födas med päls inte drabbat alla oss barn till stationsmästare! Man kan undra var filmen spelades in, dvs järnvägsscenerna. Stationshuset? Bangården? Eller är det hela ett hopklipp av olika digitalt manipulerade filmer? Jag tyckte mig nämligen se en mycket kort scen där loket utanför fönstret hade tyskt nummer, 38 någonting.
Vänligen LSq
Emne Forfatter Vist Lagt inn
Inspelning av filmen Løvekvinnen, ett spörsmål Lennart Strömquist 208 08. July 2019, kl. 12:06
Re: Inspelning av filmen Løvekvinnen, ett spörsmål Bjørn Vermo 81 10. July 2019, kl. 22:02

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn