Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
[NO] Hva gjør Vy (xNSB) for de utsatte i samfunnet ?
Ronny Maarud
15. September 2019, kl. 13:21
Jeg stiller et enkelt spørsmål som egentlig bør engasjere mange av oss, men også diverse selskaper som til stadighet bytter profileringen, for eks i form av nye uniformer. jeg har i den senere tid fulgt litt ekstra med i hva som hender på "markedet" i Storbritannia. Det er slående hvordan diverse jernbaneselskaper gjør sitt for å skape et bedre liv for utsatte i samfunnet.
For eksempel Virgin Trains som har en kampanje rettet mot den som er hjemløs.
Mine egne betraktninger etter å å spasert rundt i Glasgow noen dager er at det er forskrekkelig mange veldig unge som av mange årsaker bor ute på gaten. Derfor er nok en hjelpende hånd av enhver art kjærkommen. Jeg opplevde flere ambulerende suppekjøkken som kom ut på gatene på ettermiddagen. De fleste jeg så var drevet av ideelle organisasjoner.

Hjemløs sa du ?
Da får du skylde deg selv, sier du !

Tenk om i så fall, om det er slik du tenker.
Du kan havne på gata fortere enn du noensinne har trodd.

For å sppore tilbake til Virgin Trains og disses aksjon. Hva gjør Vy (xNSB) for de utsatte i samfunnet ?

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

[NO] Hva gjør Vy (xNSB) for de utsatte i samfunnet ?
Ronny Maarud (184)
Re: [NO] Hva gjør Vy (xNSB) for de utsatte i samfunnet ?
Ronny Maarud (70)
16. September 2019, kl. 15:04
Tom-Inge Kjensli (65)
16. September 2019, kl. 15:23
Ronny Maarud (72)
16. September 2019, kl. 15:37
Knut Andvord (59)
16. September 2019, kl. 15:53
Ronny Maarud (61)
16. September 2019, kl. 16:00
Jeg stiller et enkelt spørsmål som egentlig bør engasjere mange av oss, men også diverse selskaper som til stadighet bytter profileringen, for eks i form av nye uniformer. jeg har i den senere tid fulgt litt ekstra med i hva som hender på "markedet" i Storbritannia. Det er slående hvordan diverse jernbaneselskaper gjør sitt for å skape et bedre liv for utsatte i samfunnet.
For eksempel Virgin Trains som har en kampanje rettet mot den som er hjemløs.
Mine egne betraktninger etter å å spasert rundt i Glasgow noen dager er at det er forskrekkelig mange veldig unge som av mange årsaker bor ute på gaten. Derfor er nok en hjelpende hånd av enhver art kjærkommen. Jeg opplevde flere ambulerende suppekjøkken som kom ut på gatene på ettermiddagen. De fleste jeg så var drevet av ideelle organisasjoner.

Hjemløs sa du ?
Da får du skylde deg selv, sier du !

Tenk om i så fall, om det er slik du tenker.
Du kan havne på gata fortere enn du noensinne har trodd.

For å sppore tilbake til Virgin Trains og disses aksjon. Hva gjør Vy (xNSB) for de utsatte i samfunnet ?

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
[NO] Hva gjør Vy (xNSB) for de utsatte i samfunnet ? Ronny Maarud 184 15. September 2019, kl. 13:21
Re: [NO] Hva gjør Vy (xNSB) for de utsatte i samfunnet ? Ronny Maarud 70 16. September 2019, kl. 15:04
Re: [NO] Hva gjør Vy (xNSB) for de utsatte i samfunnet ? Tom-Inge Kjensli 65 16. September 2019, kl. 15:23
Re: [NO] Hva gjør Vy (xNSB) for de utsatte i samfunnet ? Ronny Maarud 72 16. September 2019, kl. 15:37
Re: [NO] Hva gjør Vy (xNSB) for de utsatte i samfunnet ? Knut Andvord 59 16. September 2019, kl. 15:53
Re: [NO] Hva gjør Vy (xNSB) for de utsatte i samfunnet ? Ronny Maarud 61 16. September 2019, kl. 16:00

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn