Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [SE] Hva skjer i Kil i Värmland den 17 november ?
Ronny Maarud
14. November 2019, kl. 21:16
Per Krogh
Jag hann att se att det var bussersättning mellan Karlstad och Grums sön 17/11 om jag inte såg i syne. Såg sedan att alla tåg fanns med genom Kil mot Arvika. Ny koll på SJ.se på Karlstad - Göteborg och nu är alla direkttåg med utan bussersättning! Den senare sökningen nu och den förra för högst 15 min sedan!!!

Jeg slengte hele telegrammet, da jeg ikke er på BJ lengre.
Om det lille jeg hang meg opp i er rett, så går det busser Grums - Karlstad, så da er det jo mulig at Nordvästra Stambanan fungerer ?

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

[SE] Hva skjer i Kil i Värmland den 17 november ?
Ronny Maarud (176)
13. November 2019, kl. 13:11
Ronny Maarud (93)
14. November 2019, kl. 20:49
Per Krogh (73)
14. November 2019, kl. 21:08
Ronny Maarud (70)
Per Krogh
Jag hann att se att det var bussersättning mellan Karlstad och Grums sön 17/11 om jag inte såg i syne. Såg sedan att alla tåg fanns med genom Kil mot Arvika. Ny koll på SJ.se på Karlstad - Göteborg och nu är alla direkttåg med utan bussersättning! Den senare sökningen nu och den förra för högst 15 min sedan!!!

Jeg slengte hele telegrammet, da jeg ikke er på BJ lengre.
Om det lille jeg hang meg opp i er rett, så går det busser Grums - Karlstad, så da er det jo mulig at Nordvästra Stambanan fungerer ?

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
[SE] Hva skjer i Kil i Värmland den 17 november ? Ronny Maarud 176 13. November 2019, kl. 13:11
Re: [SE] Hva skjer i Kil i Värmland den 17 november ? Ronny Maarud 93 14. November 2019, kl. 20:49
Re: [SE] Hva skjer i Kil i Värmland den 17 november ? Per Krogh 73 14. November 2019, kl. 21:08
Re: [SE] Hva skjer i Kil i Värmland den 17 november ? Ronny Maarud 70 14. November 2019, kl. 21:16

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn