Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
[NO] Frykten er min venn, eller noe slikt (Østfold frykter dobbelspor)
Ronny Maarud
21. November 2019, kl. 09:27
Frykter nytt dobbeltspor fra Ski til Svinesund via Sarpsborg sentrum
Faren for et mulig fremtidig dobbeltspor for godstog i rett linje Ski – Svinesund gjennom Sarpsborg sentrum undervurderes, sies det i en debattartikkel i Sarpsborg Arbeiderblad.

Jeg frykter at lokale interesser har en så stor frykt for alle typer av løsninger på jernbanen gjennom Østfold, at det enten blir en fryktelig dårlig løsning, eller ingen løsning overhode. Det er hva jeg frykter.

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

[NO] Frykten er min venn, eller noe slikt (Østfold frykter dobbelspor)
Ronny Maarud (182)
Frykter nytt dobbeltspor fra Ski til Svinesund via Sarpsborg sentrum
Faren for et mulig fremtidig dobbeltspor for godstog i rett linje Ski – Svinesund gjennom Sarpsborg sentrum undervurderes, sies det i en debattartikkel i Sarpsborg Arbeiderblad.

Jeg frykter at lokale interesser har en så stor frykt for alle typer av løsninger på jernbanen gjennom Østfold, at det enten blir en fryktelig dårlig løsning, eller ingen løsning overhode. Det er hva jeg frykter.

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
[NO] Frykten er min venn, eller noe slikt (Østfold frykter dobbelspor) Ronny Maarud 182 21. November 2019, kl. 09:27

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn