Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
[SE] Minnenes Café i blæsten
Ronny Maarud
23. February 2020, kl. 07:38
Opp gjennom de få årene jeg har tjenestegjort i SJ så har man jo deltatt i en del øvelser påvirket av været.
En del av disse øvelsene har vært tunge å komme gjennom, andre har gått litt smidigere.
Det jeg husker best fra denne kvelden er en jentunge på en 12 - 13 år som skulle bytte å reise videre til Ed, og en enslig amerikaner som skulle til Oslo, Begge selvsagt med kveldstoget ved 18 tiden fra Göteborg.
Jeg vet ikke hva som hendte på avdelingen der man bestemmer den kvelden, jeg vet bare at det ble ikke som den avdelingen ville.
Av og til har det sine fordeler å kunne geografi !

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

Sent ankommende, men ikke avgående tog, 4.12.2015

Fotograf:
Ronny Maarud

EXIF-data:
samsung, SM-G900F
4.8 mm  -  1/33 sec  -  f/2.2  -  ISO 200

Plassering i gallerierne:
Sverige > Teknikk / spor / signaler / telefoni > Destinasjonskilter > Eldre typer

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

[SE] Minnenes Café i blæsten
Ronny Maarud (151)
Opp gjennom de få årene jeg har tjenestegjort i SJ så har man jo deltatt i en del øvelser påvirket av været.
En del av disse øvelsene har vært tunge å komme gjennom, andre har gått litt smidigere.
Det jeg husker best fra denne kvelden er en jentunge på en 12 - 13 år som skulle bytte å reise videre til Ed, og en enslig amerikaner som skulle til Oslo, Begge selvsagt med kveldstoget ved 18 tiden fra Göteborg.
Jeg vet ikke hva som hendte på avdelingen der man bestemmer den kvelden, jeg vet bare at det ble ikke som den avdelingen ville.
Av og til har det sine fordeler å kunne geografi !

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

Sent ankommende, men ikke avgående tog, 4.12.2015

Fotograf:
Ronny Maarud

EXIF-data:
samsung, SM-G900F
4.8 mm  -  1/33 sec  -  f/2.2  -  ISO 200

Plassering i gallerierne:
Sverige > Teknikk / spor / signaler / telefoni > Destinasjonskilter > Eldre typer

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
[SE] Minnenes Café i blæsten Ronny Maarud 151 23. February 2020, kl. 07:38

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn