Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [DK][SE][NO] MZ 1449 sætter nattoget til Oslo og Stockholm ombord på M/F Thyco Brahe, 16.6.2000
Ronny Maarud
25. May 2020, kl. 09:09
Takk for tipset.
Det er nå kopiert til fergesiden.
Vi har mange eksempler på bilder som med fordel kan kopieres til flere sider.
Jeg behøver dog noen tips når slikt oppdages.

En hel annen viktig sak som jeg har tenkt mer og mer over siste par årene. Du bruker uttrykket "bilder som er gjemt" ! Det er nettopp det utrolig mange bilder er, gjemt og dermed glemt.
Et eksempel er sidene med Nohab diesel lokomotiver som finnes hos oss. At vi ikke kan vise alle bilder på en gang er jo nesten selvsagt, men det burde være skapt et annet hierarki for visningen, slik at flere får sine bilder fram i lyset.

Jeg er dog veldig usikker på hvordan.....

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

MZ 1449 sætter nattoget til Oslo og Stockholm ombord på M/F Thyco Brahe, 16.6.2000

Fotograf:
Christian Bruun

EXIF-data:
Ingen EXIF-data tilgjengelige

Plassering i gallerierne:
Danmark > Danmark: Diesellokomotiver > MZ IV 1447-1461 > DSB MZ 1449 - 1449 (1977 - 2001)
Danmark > DSB Rederi (Danmark) & Scandlines ferger > M/F Tycho Brahe > M/F Tycho Brahe

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

25. May 2020, kl. 09:09
Takk for tipset.
Det er nå kopiert til fergesiden.
Vi har mange eksempler på bilder som med fordel kan kopieres til flere sider.
Jeg behøver dog noen tips når slikt oppdages.

En hel annen viktig sak som jeg har tenkt mer og mer over siste par årene. Du bruker uttrykket "bilder som er gjemt" ! Det er nettopp det utrolig mange bilder er, gjemt og dermed glemt.
Et eksempel er sidene med Nohab diesel lokomotiver som finnes hos oss. At vi ikke kan vise alle bilder på en gang er jo nesten selvsagt, men det burde være skapt et annet hierarki for visningen, slik at flere får sine bilder fram i lyset.

Jeg er dog veldig usikker på hvordan.....

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

MZ 1449 sætter nattoget til Oslo og Stockholm ombord på M/F Thyco Brahe, 16.6.2000

Fotograf:
Christian Bruun

EXIF-data:
Ingen EXIF-data tilgjengelige

Plassering i gallerierne:
Danmark > Danmark: Diesellokomotiver > MZ IV 1447-1461 > DSB MZ 1449 - 1449 (1977 - 2001)
Danmark > DSB Rederi (Danmark) & Scandlines ferger > M/F Tycho Brahe > M/F Tycho Brahe

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
[DK][SE][NO] MZ 1449 sætter nattoget til Oslo og Stockholm ombord på M/F Thyco Brahe, 16.6.2000 Flemming Pedersen 273 25. May 2020, kl. 02:26
Re: [DK][SE][NO] MZ 1449 sætter nattoget til Oslo og Stockholm ombord på M/F Thyco Brahe, 16.6.2000 Ronny Maarud 103 25. May 2020, kl. 09:09
Re: [DK][SE][NO] MZ 1449 sætter nattoget til Oslo og Stockholm ombord på M/F Thyco Brahe, 16.6.2000 Tore Wahl 100 25. May 2020, kl. 09:14
Re: [DK][SE][NO] MZ 1449 sætter nattoget til Oslo og Stockholm ombord på M/F Thyco Brahe, 16.6.2000 Ronny Maarud 73 25. May 2020, kl. 09:18
Re: [DK][SE][NO] MZ 1449 sætter nattoget til Oslo og Stockholm ombord på M/F Thyco Brahe, 16.6.2000 Ole P. Ingebrigtsen 89 26. May 2020, kl. 08:01
Re: [DK][SE][NO] MZ 1449 sætter nattoget til Oslo og Stockholm ombord på M/F Thyco Brahe, 16.6.2000 Erik Skjelvik 79 26. May 2020, kl. 09:17

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn