Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [DK][SE][NO] MZ 1449 sætter nattoget til Oslo og Stockholm ombord på M/F Thyco Brahe, 16.6.2000
Ronny Maarud
25. May 2020, kl. 09:18
Tore Wahl
Flott bilde som fint kan vises igjen...
Har tenkt på det flere ganger, men kan nevne det nå at kun bilder med stjerner blir vist på forsiden. Før kunne vi se alle bilder med og uten stjerner. Da kom det opp mange "godbiter" som man kunne nyte. Er det mulig å reversere det ? Fint om flere har meninger om det..::glis::

Jeg vet ikke om det er helt rett Tore, det er i alle fall ikke noe jeg har noe minne av at er besluttet at skal skje. Kan det være slik at det nå begynner å bli mer frekvent at stjernene benyttes ?
Jeg tenker at det er flere som oppfatter stjernenes tenkte betydning.
Jeg vet ikke om det er slik heller......men akkurat det hadde vært en fordel for å få en bedre rotasjon på denne siden.

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

25. May 2020, kl. 09:18
Tore Wahl
Flott bilde som fint kan vises igjen...
Har tenkt på det flere ganger, men kan nevne det nå at kun bilder med stjerner blir vist på forsiden. Før kunne vi se alle bilder med og uten stjerner. Da kom det opp mange "godbiter" som man kunne nyte. Er det mulig å reversere det ? Fint om flere har meninger om det..::glis::

Jeg vet ikke om det er helt rett Tore, det er i alle fall ikke noe jeg har noe minne av at er besluttet at skal skje. Kan det være slik at det nå begynner å bli mer frekvent at stjernene benyttes ?
Jeg tenker at det er flere som oppfatter stjernenes tenkte betydning.
Jeg vet ikke om det er slik heller......men akkurat det hadde vært en fordel for å få en bedre rotasjon på denne siden.

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
[DK][SE][NO] MZ 1449 sætter nattoget til Oslo og Stockholm ombord på M/F Thyco Brahe, 16.6.2000 Flemming Pedersen 272 25. May 2020, kl. 02:26
Re: [DK][SE][NO] MZ 1449 sætter nattoget til Oslo og Stockholm ombord på M/F Thyco Brahe, 16.6.2000 Ronny Maarud 103 25. May 2020, kl. 09:09
Re: [DK][SE][NO] MZ 1449 sætter nattoget til Oslo og Stockholm ombord på M/F Thyco Brahe, 16.6.2000 Tore Wahl 100 25. May 2020, kl. 09:14
Re: [DK][SE][NO] MZ 1449 sætter nattoget til Oslo og Stockholm ombord på M/F Thyco Brahe, 16.6.2000 Ronny Maarud 72 25. May 2020, kl. 09:18
Re: [DK][SE][NO] MZ 1449 sætter nattoget til Oslo og Stockholm ombord på M/F Thyco Brahe, 16.6.2000 Ole P. Ingebrigtsen 89 26. May 2020, kl. 08:01
Re: [DK][SE][NO] MZ 1449 sætter nattoget til Oslo og Stockholm ombord på M/F Thyco Brahe, 16.6.2000 Erik Skjelvik 79 26. May 2020, kl. 09:17

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn