Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [SE] Folkhälsomyndigheten og SJ på hvert sitt spor !
Ståle Ualand
14. July 2020, kl. 19:26
Ronny Maarud
[www.expressen.se]

Inneholdet er ikke 100 % det samme.
SJ har endret litt i uttrykksform, dessuten dukker Flixbus inn i denne artikkel.
Skal se om jeg finner en ulåst versjon av originalen.

Avisene skrev her i landet også om fulle busser.... Når noen gadd klage til avisene. Sjåføren får ikke hive av og da må vi som reiser selv ta ansvaret...

Nå har det løst seg med nye reiseråd her i riket. Vi får lov å sitte skulder ved skulder på bussen. Gjelder ved reise mindre enn en time... At bussen som går forbi meg har en time minst fra ende til annen på ruta ser ikke ut til å bety noe.

Regiontogene er vel beregnet på reiser mer enn en time og der tviler eg på at det blir fylt opp med det første her i landet.

Eg kunne ikke tenkt meg å satt meg ombord på et trekvart fullt svensk tog nå. Danmark åpnet for svenskene. Det gjorde beslutningen om å feriere hjemme i Norge dette året enda enklere.

Når man da leser i PV at man som svenske er redd for å dra med seg smitten hjem fra København, da begynner jeg å lure på om noen har oppfatta hvilken verden vi er i.

Ståle Ualand
Jernbanet.netGO=150 poeng
[SE] Folkhälsomyndigheten og SJ på hvert sitt spor !
Ronny Maarud (170)
14. July 2020, kl. 14:49
Ståle Ualand (88)
14. July 2020, kl. 18:14
Ronny Maarud (76)
14. July 2020, kl. 18:22
Ronny Maarud (79)
14. July 2020, kl. 18:28
Ståle Ualand (81)
Ronny Maarud (85)
14. July 2020, kl. 20:55
Re: [SE] I går Finland i dag Danmark.
Ronny Maarud (70)
15. July 2020, kl. 21:51
Re: [SE] SJ på nytt spor !
Ronny Maarud (57)
16. July 2020, kl. 18:53
Ronny Maarud
[www.expressen.se]

Inneholdet er ikke 100 % det samme.
SJ har endret litt i uttrykksform, dessuten dukker Flixbus inn i denne artikkel.
Skal se om jeg finner en ulåst versjon av originalen.

Avisene skrev her i landet også om fulle busser.... Når noen gadd klage til avisene. Sjåføren får ikke hive av og da må vi som reiser selv ta ansvaret...

Nå har det løst seg med nye reiseråd her i riket. Vi får lov å sitte skulder ved skulder på bussen. Gjelder ved reise mindre enn en time... At bussen som går forbi meg har en time minst fra ende til annen på ruta ser ikke ut til å bety noe.

Regiontogene er vel beregnet på reiser mer enn en time og der tviler eg på at det blir fylt opp med det første her i landet.

Eg kunne ikke tenkt meg å satt meg ombord på et trekvart fullt svensk tog nå. Danmark åpnet for svenskene. Det gjorde beslutningen om å feriere hjemme i Norge dette året enda enklere.

Når man da leser i PV at man som svenske er redd for å dra med seg smitten hjem fra København, da begynner jeg å lure på om noen har oppfatta hvilken verden vi er i.

Ståle Ualand
Jernbanet.netGO=150 poeng
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[SE] Folkhälsomyndigheten og SJ på hvert sitt spor ! Ronny Maarud 170 14. July 2020, kl. 14:49
Re: [SE] Folkhälsomyndigheten og SJ på hvert sitt spor ! Ståle Ualand 88 14. July 2020, kl. 18:14
Re: [SE] Folkhälsomyndigheten og SJ på hvert sitt spor ! Ronny Maarud 76 14. July 2020, kl. 18:22
Re: [SE] Folkhälsomyndigheten og SJ på hvert sitt spor ! Ronny Maarud 79 14. July 2020, kl. 18:28
Re: [SE] Folkhälsomyndigheten og SJ på hvert sitt spor ! Ståle Ualand 81 14. July 2020, kl. 19:26
Re: [SE] Folkhälsomyndigheten og SJ på hvert sitt spor ! Ronny Maarud 85 14. July 2020, kl. 20:55
Re: [SE] I går Finland i dag Danmark. Ronny Maarud 70 15. July 2020, kl. 21:51
Re: [SE] SJ på nytt spor ! Ronny Maarud 57 16. July 2020, kl. 18:53

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn