Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [NO] Har det blitt så ille som man fryktet ?
Kjetil R. Jørgensen
05. August 2020, kl. 21:46
Det er neppe den uttalelsen som har holdt antall ulykker nede i sommer. Like lite som at porten til gårdsplassen min holder løver unna. Ingen kan nemlig motbevise det, all den tid det aldri har vært en løve inne på gårdsplassen min.

At det derimot har vært nok av tullinger (både raske, trege eller på annen måte hensynsløse) på veien, det er det liten tvil om. Forskjellen i år er at de fleste tullingene var nordmenn.
[NO] Har det blitt så ille som man fryktet ?
Ronny Maarud (326)
03. August 2020, kl. 10:51
Re: [NO] Har det blitt så ille som man fryktet ?
Kjetil R. Jørgensen (173)
Det er neppe den uttalelsen som har holdt antall ulykker nede i sommer. Like lite som at porten til gårdsplassen min holder løver unna. Ingen kan nemlig motbevise det, all den tid det aldri har vært en løve inne på gårdsplassen min.

At det derimot har vært nok av tullinger (både raske, trege eller på annen måte hensynsløse) på veien, det er det liten tvil om. Forskjellen i år er at de fleste tullingene var nordmenn.
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[NO] Har det blitt så ille som man fryktet ? Ronny Maarud 326 03. August 2020, kl. 10:51
Re: [NO] Har det blitt så ille som man fryktet ? Kjetil R. Jørgensen 173 05. August 2020, kl. 21:46

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn