Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [SE/NO] Vad händer med (resande-)tågtrafiken Sverige<>Norge ?
Tom-Inge Kjensli
04. August 2020, kl. 20:26
Ronny Maarud
Jeg vet intet, men det er jo opplagt at det finnes planer.
Vil tro at det ikke kommer igang persontrafikk over grense Storlien; Charlottenberg eller Kornsjø før samtlige berørte län er grønne fra det norske folkehelseinstituttet. Når det gjelder Västra Götaland kan det nok ta sin tid, dessverre.
Det er synd, da jeg har behov for å komme til Norge for å ordne en del praktiske saker, samtidig som jeg da vil besøke familien.

Vestre gøtaland var veldig nære en åpning, men har jo økt på med tilfeller igjen ::diss::

Tom-Inge
[SE/NO] Vad händer med (resande-)tågtrafiken Sverige<>Norge ?
Carl Olof Mossberg (162)
04. August 2020, kl. 15:44
Ronny Maarud (100)
04. August 2020, kl. 18:26
Tom-Inge Kjensli (78)
Ronny Maarud (70)
04. August 2020, kl. 20:29
Carl Olof Mossberg (81)
04. August 2020, kl. 21:14
Ronny Maarud
Jeg vet intet, men det er jo opplagt at det finnes planer.
Vil tro at det ikke kommer igang persontrafikk over grense Storlien; Charlottenberg eller Kornsjø før samtlige berørte län er grønne fra det norske folkehelseinstituttet. Når det gjelder Västra Götaland kan det nok ta sin tid, dessverre.
Det er synd, da jeg har behov for å komme til Norge for å ordne en del praktiske saker, samtidig som jeg da vil besøke familien.

Vestre gøtaland var veldig nære en åpning, men har jo økt på med tilfeller igjen ::diss::

Tom-Inge
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[SE/NO] Vad händer med (resande-)tågtrafiken Sverige<>Norge ? Carl Olof Mossberg 162 04. August 2020, kl. 15:44
Re: [SE/NO] Vad händer med (resande-)tågtrafiken Sverige<>Norge ? Ronny Maarud 100 04. August 2020, kl. 18:26
Re: [SE/NO] Vad händer med (resande-)tågtrafiken Sverige<>Norge ? Tom-Inge Kjensli 78 04. August 2020, kl. 20:26
Re: [SE/NO] Vad händer med (resande-)tågtrafiken Sverige<>Norge ? Ronny Maarud 70 04. August 2020, kl. 20:29
Re: [SE/NO] Vad händer med (resande-)tågtrafiken Sverige<>Norge ? Carl Olof Mossberg 81 04. August 2020, kl. 21:14

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn