Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
[SE] Fra Älvsbrogsbanan og videre til resirkulering !
Ronny Maarud
18. September 2020, kl. 11:13
Brukte sviller byttes med nye av Swietelsky's sporbytte tog mellom Grästorp og Håkantorp.
Legg merke til grønne punkter på venstre side av sporet, det er sviller som burde vært byttet for en tid tilbake. Jeg visste vi kjørte på dårlig spor mellom Håkantorp og Vänersborg, men dette så mer ille ut en hva jeg trodde, i mitt enfold.

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

Brukte sviller byttes med nye av Swietelsky's sporbytte tog mellom Grästorp og Håkantorp, 28.8.2020

Fotograf:
Ronny Maarud

EXIF-data:
Canon, Canon EOS 5D Mark III
88 mm  -  1/500 sec  -  f/11  -  ISO 1000

Plassering i gallerierne:
Sverige > Längs banorna [Fordon & Miljö] > Älvsborgsbanan [Uddevalla - Herrljunga] > Grästorp - Håkantorp

Svillene takker for seg etter lang i tro tjeneste på Älvsborgsbanen

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.

Svillene takker for seg etter lang i tro tjeneste på Älvsborgsbanen, 28.8.2020

Fotograf:
Ronny Maarud

EXIF-data:
100 mm  -  1/320 sec  -  f/9  -  ISO 1000

Sverige > Längs banorna [Fordon & Miljö] > Älvsborgsbanan [Uddevalla - Herrljunga] > Grästorp - Håkantorp

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

[SE] Fra Älvsbrogsbanan og videre til resirkulering !
Ronny Maarud (119)
Brukte sviller byttes med nye av Swietelsky's sporbytte tog mellom Grästorp og Håkantorp.
Legg merke til grønne punkter på venstre side av sporet, det er sviller som burde vært byttet for en tid tilbake. Jeg visste vi kjørte på dårlig spor mellom Håkantorp og Vänersborg, men dette så mer ille ut en hva jeg trodde, i mitt enfold.

Brukte sviller byttes med nye av Swietelsky's sporbytte tog mellom Grästorp og Håkantorp, 28.8.2020

Fotograf:
Ronny Maarud

EXIF-data:
88 mm  -  1/500 sec  -  f/11  -  ISO 1000

Svillene takker for seg etter lang i tro tjeneste på Älvsborgsbanen

Svillene takker for seg etter lang i tro tjeneste på Älvsborgsbanen, 28.8.2020

Fotograf:
Ronny Maarud

EXIF-data:
100 mm  -  1/320 sec  -  f/9  -  ISO 1000

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
[SE] Fra Älvsbrogsbanan og videre til resirkulering ! Ronny Maarud 119 18. September 2020, kl. 11:13

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn