Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
[NO] Nytt transportopplegg til Skogn på gang?
Ståle Ualand
26. September 2020, kl. 23:16
En lørdag kveld fikk eg det for meg at eg skulle sjekke ut hvordan forslaget til godstogruter for 2021 så ut på Nordlandsbanen.

Da dukker det opp en ny tognummerserie som eg ikkje kan huske å ha sett før. 5740 - 5745. Alle har start eller slutt i Skogn. Kjøredager er konsentrert rundt helgen.

Videre leting kan tyde på et det er et togpar Koppang - Skogn, et togpar Hove - Skogn og til slutt et togpar Støren - Skogn.

Noen som kjenner til hva dette kan være? Cargonet med merutnyttelse av diesellokomotivene sine i helgen eller noen helt andre?

Ståle Ualand
Jernbanet.netGO=150 poeng
[NO] Nytt transportopplegg til Skogn på gang?
Ståle Ualand (141)
En lørdag kveld fikk eg det for meg at eg skulle sjekke ut hvordan forslaget til godstogruter for 2021 så ut på Nordlandsbanen.

Da dukker det opp en ny tognummerserie som eg ikkje kan huske å ha sett før. 5740 - 5745. Alle har start eller slutt i Skogn. Kjøredager er konsentrert rundt helgen.

Videre leting kan tyde på et det er et togpar Koppang - Skogn, et togpar Hove - Skogn og til slutt et togpar Støren - Skogn.

Noen som kjenner til hva dette kan være? Cargonet med merutnyttelse av diesellokomotivene sine i helgen eller noen helt andre?

Ståle Ualand
Jernbanet.netGO=150 poeng
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[NO] Nytt transportopplegg til Skogn på gang? Ståle Ualand 141 26. September 2020, kl. 23:16

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn